به گزارش ایران دکونومی، به مناسبت هفته ارتباطات، «مرکز نوآوری پست» از سوی شرکت ملی پست به منظور ارائه دستاورهای مختلف شرکت‌ها و استارتاپ‌ها در حوزه پست، لجستیک و تجارت الکترونیک افتتاح شد. این رویداد روز گذشته (چهارشنبه، ۳ خرداد ماه) با حضور محمد لیائی (مدیرعامل شرکت ملی پست)، محمد احسان خرامید (رئیس مرکز روابط عمومی وزارت اراتباطات) و علی‌رضا بای (سرپرست دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست) در موزه ملی ارتباطات ایران برگزار شد.

محمد لیائی، مدیرعامل شرکت ملی پست که معاون وزیر ارتباطات نیز هست، در این رویداد با تأکید بر قدردانی از فعالین حوزه ارتباطات ایران گفت که ما تلاش می‌کنیم تا از دستاوردهای مشاهیر ارتباطات استفاده و آن را به دانشجویان و علاقمندان این حوزه عرضه کنیم.

از سوی دیگر هم علی‌رضا بای، سرپرست دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست نیز گفت که مرکز نوآوری موزه ارتباطات مکانی خواهد بود که بتوانیم از حضور اساتید این رشته برای استفاده جوانان از دانش آن بهره‌وری کنیم. به گفته او، این مرکز نوآوری اداره پست محلی جهت حمایت و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه پست می‌باشد.

در این رویداد یونس شکرخواه، باقر ساروخانی، مهدی محسنیان‌راد و فریدون صدیقی به عنوان اساتید ارتباطات ایران سخنرانی کردند و همچنین از تمبر فرهیختگان رونمایی شد. علاوه بر آن در انتهای مراسم شرکت نوآوری پست با شرکت چهارفصل تفاهم‌نامه‌ای را نیز امضاء کردند.

گفتنی است که پیش از این نیز موزه ملی ارتباطات میزبان چنین فعالین عرصه فناوری در این حوزه بوده است.

منبع: پیوست

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array