به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، با اینکه در آخر هفته گذشته اکثر ارزهای بازار کریپتو روند نزولی‌ای را پشت‌سر گذاشته بودند؛ ارزش تون کوین (TON) به‌شدت رشد کرده به محدوده 5 دلار رسیده است.

در 24 ساعت گذشته قیمت اتریوم (ETH) و بایننس کوین (BNB) به ترتیب 4% و 5% کاهش یافته است. همچنین قیمت بیت کوین هم دچار افت شده و به 62.500 دلار رسیده است. به‌صورت کلی بازار آلتکوین‌ها آخر هفته ایده‌آلی را پشت‌سر نگذاشته است و ارزش بازار کریپتو زیر 2.6 تریلیون دلار باقی مانده است.

آغاز این هفته کاری (هفته جاری) در مقایسه با هفته کاری گذشته کاملاً در تضاد بوده است. ارزش بیت کوین در هفته گذشته شاهد رشدی نجومی بود و قیمت آن به بیش از 73 هزار دلار رسیده بود؛ اما در این هفته حدود 10 هزار دلار از ارزش این دارایی دیجیتال کاسته شده است.

بازار کریپتو

روند صعودی تون کوین در بازار کریپتو

کاهش 4 درصدی ارزش اتریوم (ETH) هم منجر به رسیدن قیمت این رمزارز به زیر 3400 دلار شده است. ارزش بایننس کوین هم با کاهش حدوداً 5% خود به 560 دلار رسیده است. ریپل، سولانا، کاردانو، آوالانچ، شیبا اینو، پولکادات و ترون هم کم‌وبیش افت قیمت را تجربه کرده‌اند؛ اما نه به شدت ارزهایی که کمی بالاتر به آنها پرداخته‌ایم.

اما با این وجود برنده این هفته کسی نیست جز تون کوین (TON). در مقایسه با دیگر ارزهای دیجیتال بازار کریپتو، ارزش تون نه‌تنها کاهش نیافته است؛ بلکه روزانه حدود 11% رشد کرده و حالا قیمت آن از 5 دلار هم بیشتر است. احتمالاً توزیع 30 میلیون TON بین کاربران شبکه The Open Network احساسات سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال را تقویت کرده و منجر به این رشد چشمگیر شده است.

براساس نتایج این 24 ساعت گذشته؛ تحلیلگران باور دارند که ممکن است در ادامه قیمت تون کوین (TON) تا محدوده 5.25 دلار و یا حتی 5.6 دلار نیز پیش‌روی کند. هفته گذشته پیش‌بینی شده بود که به‌زودی ارزش تون کوین به محدوده 5.8 دلار نزدیک خواهد شد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cyrpto Potato

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array