به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، در روز دوشنبه، ایلان ماسک اسکرین‌شاتی در حساب توییتر خود منتشر کرد که در آن به کاربران نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند از حساب خود در این شبکه اجتماعی کسب درآمد کنند.

مالک توییتر، ایلان ماسک در روز 13 آوریل، رسماً نام قابلیت “Super Follows” را به “Subscriptions” تغییر داد. کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت توییتر و تولید محتوای اختصاصی، از این پلتفرم کسب درآمد کنند. در اسکرین‌شات منتشر شده توسط ماسک، مشخص شده که حدوداً 25 هزار نفر مشترک حساب کاربری او در توییتر هستند.

به گفته ماسک، افرادی که مشترک حساب کاربری او در توییتر هستند، می‌توانند با پرداخت مبلغ 4 دلار به‌صورت ماهانه، به محتواهای اختصاصی دسترسی داشته باشند. و همچنین هرچند هفته یکبار، سوالات خود را در هر زمینه‌ای با او مطرح کنند. بر اساس تخمین‌های صورت گرفته، ایلان ماسک از 25 هزار مشترک خود ماهیانه 100 هزار دلار درآمد خواهد داشت.

ماسک

ماسک درباره قابلیت Subscriptions اطلاعات بیشتری نیز ارائه داده است. به گفته او، کاربران می‌توانند با بهره‌گیری از این قابلیت در توییتر، در قبال تولید و انتشار محتواهای اختصاصی از مشترکین هزینه دریافت کنند. این محتواهای اختصاصی شامل متون طولانی، ویدیوهای طولانی و فضاهای اختصاصی مشترکین خواهد بود. همچنین مشترکین به مرور نشان‌های اختصاصی نیز دریافت خواهند کرد.

بر اساس لیست منتشر شده توسط بلومبرگ، ایلان ماسک با مجموع دارایی 165 میلیارد دلاری خود، اکنون دومین فرد ثروتمند جهان پس از برنارد آرنو محسوب می‌شود. او علاوه بر توییتر، مالک 4 کمپانی دیگر یعنی تسلا، اسپیس‌اکس، نورالینک و The Boring Company هست.

بعد از تصاحب کمپانی توییتر توسط ماسک در اکتبر سال 2022، او قابلیت‌های بسیاری به این مجموعه افزوده است؛ مانند قابلیت Twitter Blue که به کاربران اجازه می‌دهد با خریداری اشتراک ماهانه 8 دلاری، تیک آبی محبوب توییتر را در پروفایل خود دریافت کنند. ایلان ماسک تاکنون حدود 80% از کارمندان توییتر را تعدیل نیرو کرده است و باعث کاهش ارزش این کمپانی به 20 میلیارد دلار شده است. همچنین مدتی پیش خبری مبنی بر ادغام این شبکه اجتماعی با کمپانی X Corp منتشر شد.

منبع: businessinsider

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array