به گزارش ایران دکونومی، پس از آنکه شایعه‌هایی مبنی بر اینکه همراه اول بخش عمده‌ای از سهام دیجی کالا را خریداری کرده، فضای مجازی را پر کرد، با تکذیب مدیر دیجی کالا همراه شد.

حمید محمدی، یکی از بنیان‌گذاران دیجی کالا، در پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) اعلام کرد: «ما در ماه‌های گذشته مذاکراتی را با تعدادی از سرمایه‌گذاران برای جذب سرمایه در دیجی کالا داشته‌ایم، که یکی از این شرکت‌ها (شرکت‌ سرمایه‌گذاری همراه اول) بوده. هیچ یک از این مذاکرات به نتیجه قطعی نرسیده. مثل همیشه اخبار جذب سرمایه را به اطلاع عموم و همکاران‌مان خواهیم رساند.»

حمید محمدی، بنیان گذار دیجی کالا

در ادامه نیز مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول در نامه‌ای به اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس و اوراق بهادار که در کدال نماد همراه درج شده، توضیحاتی در خصوص این شایعه‌ها ارائه داده است.

در متن این نامه آمده: «پیرو شایعات مطرح شده در فضای مجازی در خصوص خرید سهام گروه دیجی کالا و همچنین پیگیری‌های آن سازمان محترم در این خصوص، به استحضار سهامداران محترم می‌رساند مذاکراتی در قالب سرمایه‌گذاری برای ورود یکی از شرکت‌های فرعی همراه اول (شرکت کسب‌وکارهای نوپای حرکت اول) به دیجی کالا در جریان است و موضوع در حال مذاکره است که تا کنون نتیجه نهایی حاصل نشده و قراردادی نیز منعقد نشده است.

لازم به توضیح است به محض رسیدن نتیجه و انعقاد قرارداد در این خصوص، مطابق ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس، موضوع از طریق سامانه کدال به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید.»

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array