به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی و به نقل از نشریه کره‌ای SBS Biz، عرضه هدست جدید واقعیت گسترده کمپانی سامسونگ (XR: Extended Reality) که قرار بود در فوریه سال 2024 اتفاق بیفتد، بین 3 تا 6 ماه عقب افتاده است.

این رسانه کره‌ای ادعا کرده که کمپانی سامسونگ قصد داشته تولید انبوه این هدست XR را اوایل سال میلادی جاری آغاز کند، اما با توجه به عرضه هدست موردانتظار کمپانی اپل Vision Pro، تصمیم گرفته تا با بررسی نقص‌ها و ایرادهای طراحی و مسائل جانبی، ارائه این هدست را به مدت نامعلومی (احتمالاً تا 6 ماه) به تعویق بیندازد.

شایعات حاکی از آن هستند که انتشار هدست سامسونگ از اواخر زمستان 2024 به اواخر تابستان 2024 منتقل خواهد شد.

سامسونگ

آینده نامشخص در انتظار سامسونگ و اپل


درحالی‌که کمپانی سامسونگ با آینده‌نگری تصمیم به تعویق انتشار هدست خود گرفته تا بتواند زمان بیشتری بر توسعه و بهبود خصوصیات و عملکرد آن صرف کند؛ اوضاع برای کمپانی اپل خوب پیش نمی‌رود.

این کمپانی نیز با مشکلاتی در زمینه تولید انبوه هدست واقعیت ترکیبی Vision Pro مواجه شده و هدف تولید و فروش خود را از یک میلیون دستگاه در سال 2024 به تقریباً نصف کاهش داده است. به علت پیچیدگی طراحی و ساخت هدست‌های واقعیت افزوده Vision Pro و همچنین مشکلات به‌وجود آمده در تأمین قطعات، هدف تولید و عرضه این هدست در سال ۲۰۲۴ از ۱ میلیون دستگاه به ۴۰۰ هزار دستگاه کاهش یافته است.


همچنین در اخباری دیگر اعلام شد که کمپانی اپل قصد دارد فروش هدست‌های Vision Pro را تنها با تعیین وقت قبلی میسر نماید!

منبع: gsmarena

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array