به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، حدود دو هفته پس از اولین رونمایی از جدیدترین گجت پوشیدنی کمپانی سامسونگ، جزئیات بیشتریی درباره زمان عرضه احتمالی و میزان تولید انبوه حلقه Galaxy Ring منتشر شده است.

براساس یافته‌های اولیه، قرار است حلقه هوشمند سامسونگ در تابستان سال آینده (1403) رسماً به بازار عرضه شود و این کمپانی کره‌ای اهداف بلندپروازانه‌ای برای میزان تولید انبوه آن دارد. Galaxy Ring، اولین تلاش سامسونگ در دسته‌بندی گجت‌های پوشیدنی حلقه‌مانند می‌باشد.

Galaxy Ring

تابستان 1403 منتظر Galaxy Ring باشید!

براساس گزارش وبسایت The Elec، پروسه تولید انبوه این حلقه هوشمند احتمالاً به‌زودی و از ماه می 2024 (اواسط اردی‌بهشت 1403) آغاز خواهد شد. سامسونگ قصد دارد حدوداً 400 هزار از این گجت پوشیدنی را ساخته تا برای میزان استقبال کاربران از این حلقه هوشمند آزادی عمل داشته باشد.
همچنین به ادعای این گزارش، به دلیل کوچک بودن این محصول جدید و اینکه هیچ‌گونه کمبودی در تأمین قطعات اولیه آن وجود ندارد؛ سامسونگ می‌تواند در صورت نیاز و در صورتی که استقبال کاربران از این گجت بیشتر از حد انتظار بود؛ فرایند تولید انبوه Galaxy Ring را شدت بخشد.

علاوه‌بر این، پیش‌بینی می‌شود حلقه هوشمند Galaxy Ring در زمان عرضه اولیه دارای برخی از قابلیت‌های پزشکی-سلامتی موجود در ساعت‌های هوشمند Galaxy Watch نباشد. احتمالاً دلیل این مسئله این است که کمپانی سامسونگ برای دریافت تأییدیه‌های پزشکی موردنیاز برای قابلیت‌های کاربردی‌ای مانند سنجش فشار خون، سنجش ضربان قلب و غیره به زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

حلقه هوشمند کمپانی سامسونگ موفق شد پیش از عرضه رسمی خود به بازار توجه بسیاری از کارشناسان و کاربران را به خود جلب کند. این محصول موردانتظار در صورت موفقیت خود ممکن است راه را برای ورود کمپانی‌های دیگر به این حوزه نیز هموار سازد.
در زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل MWC 2024، کمپانی سامسونگ حلقه هوشمند Galaxy Ring را به‌صورت محدود در اختیار رسانه‌ها گذاشته بود و تصاویر منتخبی نیز از این گجت منتشر شده است.

گلکسی رینگ

بسیاری از قابلیت‌های کاربردی این حلقه هنوز ناشناخته هستند اما جزئیات ابتدایی مانند رنگ‌های آن (طلایی/نقره‌ای/مشکی) و سایزبندی آن (در 9 سایز مختلف) منتشر شده است. همچنین به گفته سامسونگ، Galaxy Ring می‌تواند تا 9 روز بدون نیاز به شارژ مجدد خدمت‌رسانی کند.

سامسونگ در این نمایشگاه جهانی اعلام کرده بود که تکنولوژی هوش مصنوعی “نقش مهمی در سرویس‌های سلامت دیجیتال” این کمپانی ایفا خواهد کرد. به کمک هوش مصنوعی، این حلقه هوشمند می‌تواند تمام داده‌های جمع‌آوری شده (حتی از چند دستگاه متعدد: گوشی/ساعت/حلقه) را به‌صورت موازی آنالیز و تحلیل کند.

توسعه قابلیت‌هایی از جمله سنجش ضربان قلب، سنجش جریان خون، پرداخت‌های بی‌سیم، کنترل بی‌سیم و غیره هنوز رسماً توسط سامسونگ تأیید نشده‌اند. اما براساس اخبار اخیر، حلقه هوشمند Galaxy Ring با تمام گوشی‌های هوشمند سامسونگ و گوشی‌های اندرویدی غیرسامسونگ سازگار است.
متاسفانه گوشی‌های آیفون امکان پشتیبانی از این گجت پوشیدنی موردانتظار را ندارند و سامسونگ امیدوار است با معرفی این حلقه کاربردی بتواند عده‌ای از کاربران اپل‌پسند را به پیوستن به دنیای گلکسی‌ها ترغیب کند!

به باور کارشناسان، حلقه موردانتظار Galaxy Ring در ماه جولای 2024 (تیر 1403) در رویداد Unpacked پیش‌رو در کنار جدیدترین گوشی‌های تاشوی سامسونگ رسماً معرفی خواهد شد و عرضه آن به بازار در آگوست 2024 (مرداد 1403) اتفاق خواهد افتاد.

منبع: Android Authority

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array