به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، کمپانی سامسونگ رسماً تأیید کرد که حلقه سلامتی Galaxy Ring با گوشی‌های آیفون سازگاری نخواهد داشت.
این برند کره‌ای همزمان با رونمایی و به‌رخ کشیدن قابلیت‌های منحصربه‌فرد جدیدترین گجت پوشیدنی خود؛ درباره برخی از جزئیات این محصول از جمله سایز و عمر باتری، سیستم‌های قابل‌پشتیبانی و غیره نیز صحبت کرده است.

Galaxy Ring

جزئیات تکمیلی حلقه سلامتی Galaxy Ring

براساس سخنان سامسونگ در مصاحبه‌های مختلف، مشخص شده میزان عمر باتری حلقه Galaxy Ring با توجه به سایز آن متفاوت است. کوچکترین مدل این حلقه دارای باتری 14 میلی‌آمپر ساعتی و مدل‌های بزرگتر مجهز به باتری 21.5 میلی‌آمپر ساعتی هستند. به گفته این کمپانی، عمر این باتری‌ها بین 5 تا 9 روز است. وزن کوچکترین باتری تنها 2.3 گرم و وزن بزرگترین باتری این گجت پوشیدنی 2.9 گرم می‌باشد.
در یک مقایسه صحیح، حلقه‌های هوشمند برند Oura Ring با توجه به سایزشان دارای باتری‌های 4 تا 6 گرمی هستند.

کمپانی سامسونگ در طی برگزاری کنگره جهانی موبایل (MWC 2024) درباره کاربرد و عملکرد این گجت نیز اطلاع‌رسانی کرده است. به تأیید این کمپانی؛ کاربران می‌توانند حلقه هوشمند Galaxy Ring را همزمان با ساعت هوشمند Galaxy Watch خود استفاده کنند.
این دو گجت پوشیدنی به‌صورت هوشمند با ادغام داده‌های جمع‌آوری شده یا برتری دادن به یکدیگر (در مواردی که کاربرد بیشتری دارند) با یکدیگر تبادل اطلاعات کرده و نتایج بهتری را به کاربران ارائه خواهند داد. می‌توان نتیجه گرفت استفاده توأمان از ساعت و حلقه هوشمند سامسونگ دیدگاه مفیدتر و بهتری برای سلامت کاربران ایجاد خواهد کرد.

با توجه به اینکه ساعت‌های هوشمند به‌صورت کلی کاربرد بیشتری نسبت به حلقه‌های هوشمند دارند؛ خوب است که کاربران برای استفاده از حلقه Galaxy Ring اجباری به کنار گذاشتن ساعت هوشمند خود ندارند و استفاده همزمان از این دو دستگاه به‌منزله عدم پشتیبانی از یکی از آنها نیست.
البته این اخبار خوش در زمینه گوشی‌های قابل‌پشتیبانی حلقه هوشمند سامسونگ ادامه‌دار نیست.

البته که گوشی‌های سری Galaxy جزء گوشی‌های قابل‌پشتیبانی Galaxy Ring هستند و به گفته سامسونگ مراحل آماده‌سازی مقدمات و زیرساخت‌های پشتیبانی از دیگر گوشی‌های اندرویدی (به‌جز گلکسی‌ها) در دست توسعه می‌باشد.
با این وجود، به‌نظر می‌رسد این دسترسی برای دارندگان گوشی‌های آیفون وجود نداشته باشد. رئیس کمپانی سامسونگ، هان پاک اعلام کرده که امیدوار است امکانات این حلقه به‌قدری متقاعدکننده و مفید باشد که “کاربران برند گوشی خود را تغییر داده و به کاربران سامسونگ بپیوندند”!

در نتیجه، سامسونگ به‌هیچ‌وجه برنامه‌‌ای برای ارائه خدمات ردیابی خواب و سلامت جدیدترین گجت پوشیدنی خود، حلقه هوشمند Galaxy Ring به گوشی‌های آیفون و سیستم‌عامل iOS نداشته و نخواهد داشت.

هنوز تاریخ دقیق عرضه و قیمت نهایی این حلقه هوشمند مشخص نشده است؛ اما پیش‌بینی می‌شود کمپانی سامسونگ همزمان با رونمایی از جدیدترین نسخه‌های دو گوشی تاشوی خود (Z Fold 6 – Z Flip 6) در رویداد پیش‌روی Galaxy Unpacked 2024، حلقه Galaxy Ring را نیز به بازار عرضه کند. اما براساس مشاهدات رسانه‌ها در نمایشگاه 2024، این گجت پوشیدنی وزن بسیار کمی دارد و در سه سایز مختلف و سه رنگ متفاوت و جذاب طلایی، مشکی سرامیکی و نقره‌ای پلاتینیومی به کاربران عرضه خواهد شد.

مبنع: 9to5Google

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array