به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، برند Lays در جدیدترین کمپین تبلیغاتی خود، در همکاری مشترکی با لیونل مسی تلاش کرده‌ است تا شعار فوتبالی محبوب «Olé, Olé, Olé» را با اندکی دخل و تصرف به نفع خود تغییر دهد.

اگر شما هم طرفدار فوتبال هستید، احتمالاً خبر کمپین جدید چیپس Lays را بهتر از هرکسی درک خواهید کرد؛ چرا که این برند در جدیدترین کمپین تبلیغاتی خود، در یک همکاری مشترک با لیونل مسی یک نوای همیشگی استادیومی یعنی شعار «Olé, Olé, Olé» را با اندکی تغییر تبدیل به “Oh-Lay’s، Oh-Lay’s، Oh-Lay’s” و یک شعار تبلیغاتی کرده است.

به نظر می‌رسد هدف برند Lays از این کمپین این بوده که با رسیدن فصل فوتبال بتواند هیجانی را بین طرفداران این ورزش زنده کرده و توجه آنها را به برند خود جلب کند. البته این تنها اقدام تبلیغاتی مشترک این برند با لیونل مسی نیست.

برند Lays همچنین اعلام کرده است که همزمان با اولین گل فصل لیونل مسی، تمام طرفداران این بازیکن در سراسر ایالات متحده این شانس را خواهند داشت که چیپس‌های این برند را که به جای شکل همیشگی خود در بسته‌هایی به شکل توپ فوتبال بسته‌بندی شده‌اند، برنده شوند. علاوه‌بر این یکی از طرفداران خوش‌شانس مسی نیز این فرصت را خواهد داشت که برنده یک پیراهن lays با امضای لیونل مسی باشد.

مسی نیز در گفت‌وگو با رسانه The Drum در رابطه با این همکاری گفته است: «یکی از بهترین بخش‌های ورزش این است که خانواده‌ها و دوستان را دور هم جمع می‌کند تا تیم مورد علاقه‌شان را تشویق کنند، این دقیقاً همان چیزی است که Lays برای انجام آن تلاش می‌کند. این کمپین فوتبال و چیپس را به شیوه‌ای نمادین ترکیب کرده است.»

مدیر ارشد مارکتینگ کمپانی پپسی در آمریکای شمالی نیز در رابطه با این همکاری گفته است: «واقعیت این است که رقبای کمی چه در حوزه ورزش فوتبال و چه در حوزه صنعت تنقلات می‌توانند با لیونل مسی و Lays رقابت کند. درنتیجه ما می‌دانستیم با کنار هم قرار هم دادن این دو، نتیجه درخشانی خلق خواهیم کرد. ما خوشحال خواهیم شد که با شعار تبلیغاتی «Oh-Lay’s» لحظات شادی برای هواداران فوتبال ایجاد کرده و به آنها یادآوری کنیم که هیچ تنقلاتی بهتر از چیپس Lays برای تماشای فوتبال وجود ندارد.»

منبع: The Drum

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array