به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، به دنبال افزایش اخیر در مومنتوم صعودی بازار کریپتو، رمزارز بومی شرکت مدیریت پرداخت ریپل لبز (XRP) ثبات خود را در محدوده فعلی 0.59 دلار حفظ کرده است. با توجه به مقاومت محلی که قیمت اکنون با آن مواجه است، تحلیلگران انتظار دارند که تا پایان ماه نوامبر 2023 نتایج مثبتی برای این ارز دیجیتال رقم بخورد.

آیا ریپل (XRP) مقاومت محلی پیش روی خود را خواهد شکست؟

یکی از تحلیلگران بازار کریپتو با نام مستعار CrediBULL معتقد است قیمت ریپل (XRP) از این سطح مقاومت منطقی عبور می‌کند، اما اگر نتواند این مقاومت را شکست دهد به این معنا نیست که افت شدیدی را تجربه می‌کند. با افزایش مومنتوم مثبت کلی در روزهای اخیر در بازار کریپتو، قیمت این دارایی دیجیتال طی یک هفته گذشته 7 درصد افزایش یافته است. این تحلیلگر معتقد است اگر XRP بتواند مقاومت محلی 0.68 دلاری را پشت سر بگذارد، سیگنال صعودی بسیار قدرتمندی نشان خواهد داد که آن را به سمت مقاومت روانی 0.70 دلار سوق داده و احتمال شکست آن و صعود تا سقف سالانه 0.90 دلار را تقویت می‌کند.

یکی دیگر از تحلیلگران با نام پنتوشی (Pentoshi ) پیش از این پیش‌بینی کرده بود که شکست صعودی بالاتر از مقاومت 0.54 دلار می‌تواند باعث جهش قیمت تا محدوده 0.62 و 0.63 دلار شود. گفتنی است که امروز (1 نوامبر 2023)، این رمزارز قبل از اصلاح جزئی به مرز 0.61 دلار رسید و در حال حاضر، با رشد 2.67 درصدی در بازه روزانه، با قیمت 0.587 دلار معامله می‌شود.

نمودار روزانه ریپل
نمودار روزانه ریپل (XRP). منبع: کوین مارکت کپ

تحکیم بعدی ریپل

به عقیده CrediBULL در مرحله کنونی، ناکامی ریپل در شکست مقاومت محلی و رسیدن به سقف قیمت جدید لزوماً به معنای پولبک عمیق و افت شدید قیمت نیست، بلکه به معنای آغاز مرحله تحکیم قیمت XRP است. در حال حاضر، چندین آلتکوین با کمبود نقدینگی در بازار مواجه هستند. افزایش نقدینگی می‌تواند به معنای بریک‌اوت تازه و صعود به بالاترین سطح سالانه قیمت باشد. حتی برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که افزایش نقدینگی احتمالاً می‌تواند باعث افزایش قیمت ریپل تا مرز ۲ دلار پیش از رویداد هاوینگ بیت کوین در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ شود.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array