پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی فاینکس (بورس، بانک و بیمه) درحالی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد که علاوه بر حضور شرکت‌های فعال در حوزه بورس، بانک و بیمه، که از جدیدترین دستاوردها و محصولات خود رونمایی کردند، نهادهایی که از شرکت‌های نوآور و نوپای این صنعت حمایت می‌کنند، نیز حضور جدی داشتند. نمونه این نهادها، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری است که در پاویون صندوق، میزبان ۲۰ شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه بانکی و بورسی بود.

در ادامه گزارش ایران دکونومی از پاویون صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری را مشاهده خواهید کرد.

 

مصاحبه با خانم وجیهه سلمانی از شرکت توسعه-فناوری مهر ویژن 

در حاشیه نمایشگاه صنعت مالی، بورس، بانک و بیمه وجیهه سلمانی درمورد صندوق نوآوری و شکوفایی توضیحاتی داد: صندوق نوآوری و شکوفایی در این نمایشگاه به صورت پاویونی از شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه حضور دارد.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

مصاحبه با آزاده مهدوی، مدیر فروش شرکت آدانیک

در حاشیه نمایشگاه صنعت مالی، بورس، بانک و بیمه، آزاده مهدوی درمورد چالش‌هایی که با آنها روبه‌رو هستند گفت: بله، خب ما چالش‌های زیادی داریم؛ به خصوص در حوزه فین‌تک. با توجه به اینکه هر روز آپدیت می‌شود بیشتر درگیر به‌روزرسانی سامانه‌هایمان هستیم.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

مصاحبه با آرمان علی‌آبادی، کارشناس توسعه بازار شرکت نسیبا

در حاشیه نمایشگاه صنعت مالی، بورس، بانک و بیمه، آرمان علی‌آبادی درمورد چالش‌هایی که با آنها روبه‌رو هستند گفت: چالش‌هایی که در همه کسب و کارها در حال حاضر در ایران وجود دارد، بحث منابع انسانی است. نیروی متخصصی که در بازار کار وجود دارد به صورت فرار از کشور دارد خارج می‌شود.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

مصاحبه با حسین نوذری از شرکت یکتا ارتباط

در حاشیه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، حسین نوذری درخصوص نمایشگاه گفت: این نمایشگاه‌ها شاید اصلی‌ترین فایده‌ای که دارند این است که به توسعه صنعت کمک می‌کنند.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

مصاحبه با حمید صغیری، مدیرعامل شرکت سبز سیستم

در حاشیه نمایشگاه صنعت مالی، بورس، بانک و بیمه حمید صغیری درمورد فاصله ما از لحاظ تکنولوژی و فناوری با دنیا گفت: یک نکته‌ای که وجود دارد، متاسفانه نه فقط برای حوزه مالی، برای سایر حوزه‌های ما، یک حالت اغراق آمیز وجود دارد که ما عقب ماندگی‌هایمان را با پولی که داریم از طریق سخت‌افزار جبران می‌کنیم.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

مصاحبه با زهرا حمدی، مدیر مسئول بهفالب

در حاشیه نمایشگاه صنعت مالی، بورس، بانک و بیمه زهرا حمدی درمورد نمایشگاه گفت: نمایشگاه امسال نسبت به پارسال خیلی قوی‌تر برگزار شد و شرکت‌های بیشتری هم حضور داشتند و برای کسانی مثل ما که مشتری‌هایمان شرکت‌ها هستند، نمایشگاه فرصت خوبی برای جذب مشتری است.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

 

مصاحبه با علی ریاحی، مدیر مارکتینگ شرکت نرم‌افزاری ویستا

در حاشیه نمایشگاه صنعت مالی، بورس، بانک و بیمه، علی ریاحی در خصوص فاصله ما از نظر تکنولوژی و زیرساخت با دنیا گفت: ما چون خودمان در حوزه بین‌المللی صنعت مالی فعالیت کرده‌ایم، واقعاً ما در حوزه بین المللی اخلافی نداریم.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

مصاحبه با علی قره‌گوزلو، مدیر تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری امیرکبیر

در حاشیه نمایشگاه صنعت مالی، بورس، بانک و بیمه، علی قره‌گوزلو درمورد نقش نمایشگاه در توسعه صنعت گفت: حضور در نمایشگاه باعث پیشرفت‌ شرکت‌هایی که آمدند و حضور دارند، می‌شود.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

مصاحبه با علیرضا پورامیرارسلانی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت داده پردازان ارتباط گستر ویونا

در حاشیه نمایشگاه صنعت مالی، بورس، بانک و بیمه، علیرضا پورامیر ارسلانی در خصوص فاصله ما از لحاظ تکنولوژی و فناوری با دنیا گفت: کمی فاصله داریم، چون الان یک‌سری تکونولوژی‌هایی وجود دارد که خیلی اینجا جا نیفتاده است.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

مصاحبه با فرهنگ عباسی از شرکت داده‌پرداز نیلرام

در حاشیه نمایشگاه صنعت مالی، بورس، بانک و بیمه، فرهنگ عباسی در خصوص کمک نمایشگاه برای حل چالش‌های موجود گفت: بله، این پاویون‌هایی که صندوق دارد برگزار می‌کند در نمایشگاه‌های مختلف، خیلی کمک می‌کند.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

مصاحبه با فاطمه احمدی از شرکت سیگما

در حاشیه نمایشگاه صنعت مالی، بورس، بانک و بیمه، فاطمه احمدی در خصوص نمایشگاه گفت: تا الان نمایشگاه خیلی خوب بود، به یک‌سری از درخواست‌های ما پاسخ داده شد که صندوق نوآوری و شکوفایی خیلی به این موضوع کمک کرد.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

مصاحبه با محمدامین ادهمی، بنیان‌گذاز گروه فناوری آوا پرداز

در حاشیه نمایشگاه صنعت مالی، بورس، بانک و بیمه، محمدامین ادهمی در خصوص فاصله ما از لحاظ تکنولوژی و فناوری با دنیا گفت: در همین حوزه‌ای که ما کار می‌کنیم، من فکر می‌کنم که خیلی فاصله نداریم، می‌توانم بگویم ایران سومین اکوسیستم استارتاپی دنیا را دارد.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

مصاحبه با گلشن از شرکت عصر گویش‌پرداز

در حاشیه نمایشگاه صنعت مالی، بورس، بانک و بیمه، خانم گلشن درمورد کمک نمایشگاه برای حل چالش‌هایی که با آنها روبه‌رو هستند گفت: من مخصوصاً به بانک‌ها پیشنهاد می‌کنم از محصولات ما در دل همراه بانک‌شان استفاده بکنند.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

مصاحبه با محمود نادری، مدیرعامل شرکت مادیکام

در حاشیه نمایشگاه صنعت مالی، بورس، بانک و بیمه، محمود نادری درمورد نمایشگاه گفت: نمایشگاه خیلی مثبت است. کلاً حضور در نمایشگاه برای شرکت‌های فناوری و هر شرکتی به نظر من مهم است.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

مصاحبه با نفیسه حاتمی‌خواه از شرکت کیاهوشان

در حاشیه نمایشگاه صنعت مالی، بورس، بانک و بیمه، نفیسه حاتمی‌خواه در خصوص فاصله ما از لحاظ تکنولوژی و فناوری با دنیا گفت: از لحاظ فنی واقعیت این است که به واسطه بسترهای ارتباطی که وجود دارد و تخصصی که داخل این کشور هست، خیلی تفاوت خاصی وجود ندارد.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

مصاحبه با مرادی از اورنگ گروپ

در حاشیه نمایشگاه صنعت مالی، بورس، بانک و بیمه، آقای مرادی در خصوص نمایشگاه گفت: به نظرم نمایشگاه امسال پربار تر از سال‌های قبل بوده، من فکر می‌کنم برای توسعه صنعت مالی و هر صنعتی که با تکنولوژی در ارتباط هست، بسیار موثر است.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

مصاحبه با دکتر احمدرضا هروی مدیرعامل شرکت پارس‌تک

در حاشیه نمایشگاه صنعت مالی، بورس، بانک و بیمه احمدرضا هروی در خصوص چالش‌هایی که با آنها رو‌به‌رو هستند گفت: ما بیشتر از زاویه هوش مصنوعی به فضای صنعت مالی نگاه می‌کنیم. حوزه هوش مصنوعی در چندسال گذشته به شدت جای خود را در صنعت‌های مختلف به خصوص در صنعت مالی باز کرده است.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array