در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ که از چهارم تا هفتم تیر ماه برگزار شد، پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا گردید.

به گزارش ایران دکونومی، در این پاویون 27 شرکت دانش‌بنیان به ارائه محصولات و دستاوردهای فناورانه خود پرداختند.

در ادامه گزارش ایران دکونومی از پاویون صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری را مشاهده خواهید کرد.

فهرست محتوا

گفتگو با پدرام اکبری، مدیر توسعه بازار شرکت امید

پدارم اکبری در گفتگو با رسانه ایران دکونومی، درمورد حمایت‌هایی که در کسب و کار خود شدند، گفت: ما زمانی که شروع کردیم حمایت خاصی در کار نبود، ولی مدت‌هاست که ما با صندوق نوآوری کار می‌کنیم، چون سالهاست به عنوان دانش‌بنیان شناخته می‌شویم.

درحال آماده سازی…

گفتگو با حمیدرضا رمضانی از شرکت آسان بورس

حمیدرضا رمضانی در گفتگو با رسانه ایران دکونومی، در خصوص حمایت‌هایی که در کسب و کار خود شدند گفت: اگر بگوییم حمایت نشده، کم لطفی است و اگر بگوییم حمایت شده، آنقدری نبوده که به چشم بیاید.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید. 

گفتگو با نیلوفر شاهپوری، کارشناس فروش و پشتیبانی شرکت مالتینا

نیلوفر شاهپوری در گفتگو با رسانه ایران دکونومی، درمورد چالش‌هایی که با آنها رو‌به‌رو هستند گفت: چالش در کار خیلی زیاد است، ولی بیشترین چالشی که ما داریم قوانین گمرک برای واردات کالاها است.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با فاطمه سخایی، مدیرعامل شرکت پارس‌جویان آوا

فاطمه سخایی در گفتگو با رسانه ایران دکونومی، درمورد مهاجرت به علت محدودیت‌های موجود در کشور گفت: ما می‌خواهیم پایگاهمان را در ایران حتماً داشته باشیم. در صورتی که بخواهیم شرکت را جابه‌جا کنیم، تلاش می‌کنیم که بتوانیم شرایط را به سمت رفتن به کانادا هم داشته باشیم.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با حسن مرادزاده، مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ شبکه مزایده‌گر

حسن مرادزاده در گفتگو با رسانه ایران دکونومی، در خصوص مهاجرت به علت محدودیت‌های موجود در کشور گفت: خیلی از نفراتی که مخصوصاً در حوزه فناوری اطلاعات کار می‌کنند با مشکلاتی مواجه هستند، من، خودم و تیمی که داریم درحال حاضر به فکر رفتن نیستیم.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با عباسعلی چزگی، مدیرعامل شرکت امنش

عباسعلی چزگی در گفتگو با رسانه ایران دکونومی، در خصوص حمایت‌هایی که در کسب و کار خود شدند گفت: حمایت تعریف‌های مختلفی دارد، بیشترین حمایتی که شده از طرف معاونت علمی که در کشور حمایت انجام داده‌ است، بوده.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با فخری استرآبادی، مدیر تولید شرکت صدر الکترونیک دنا

فخری استرآبادی در گفتگو با رسانه ایران دکونومی، در خصوص حمایت‌هایی که در کسب و کار خود شدند گفت: واقعیت این است که مهم‌تر از همه اینها باید گفت که علاوه بر دانش فنی و تلاش بنیان‌گذار شرکت، سازمان دانش بنیان خیلی به ما کمک کردند.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با پیمان تقوی، مدیر پروژه شرکت مانا افزار

پیمان تقوی در گفتگو با رسانه ایران دکونومی، درمورد مهاجرت به علت محدودیت‌های موجود در کشور گفت: قاعدتاً بازار خارج از ایران برای ما بهتر است، چون محصول ما جدید و قابل رقابت با محصولات خارجی هست، ولی فعلاً قصد نداریم.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با طه سمندری، مدیرعامل شرکت صدا، دید، آب

طه سمندری در گفتگو با رسانه ایران دکونومی، درمورد مهاجرت به علت محدودیت‌های موجود در کشور گفت: من و تیمم برای مهاجرت تلاش کردیم، داستان از ایران رفتن داستان بیم و امید است، آدم‌ها وقتی نا امید می‌شوند سعی می‌کنند راه فراری پیدا کنند.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با وحید شهسواری، مدیرعامل شرکت پیشگام رایان داده پژوه

وحید شهسواری در گفتگو با رسانه ایران دکونومی، در خصوص حمایت‌هایی که در کسب و کار خود شدند گفت: حمایت که نه، ولی اگر که برای ما دست‌انداز ایجاد نکنند ما رضایت داریم، ولی درمورد صندوق نوآوری و شکوفایی نمی‌شود گفت که حمایت نشده‌ایم.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با حامد احمدی، مدیر فروش شرکت طراحی و توسعه آرکا شبکه

حامد احمدی در گفتگو با رسانه ایران دکونومی، درمورد مهاجرت به علت محدودیت‌های موجود در کشور گفت: صد در صد به رفتن فکر کرده‌ام، ما اگر بشود اینکار را داریم انجام می‌دهیم، البته نسبت به گذشته شرایط کمی بهتر شده‌است؛ ولی اگر روال همین باشد قطعاً کسب و کار اگر خارج از کشور باشد خیلی بهتر جواب می‌دهد.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با حمیدرضا هاشمی، مدیر فروش شرکت دانش‌آوران

حمیدرضا هاشمی در گفتگو با رسانه ایران دکونومی، در خصوص حمایت‌هایی که در کسب و کار خود شدند گفت: به دلیل دانش بنیان بودن شرکت‌مان تا حدودی وام‌های بانکی با سود کم برای ما در نظر گرفته شده‌است.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با ویدا صدقی جاوید، مدیر فنی شرکت بهینه ایران

ویدا صدقی جاوید در گفتگو با رسانه ایران دکونومی، درمورد حمایت‌هایی که در کسب و کار خود شدند گفت: یک بخش حمایت‌ها از طرف سهامداران شرکت است، یک بخش هم از طرف سازمان‌های بیرونی است؛ مثل صندوق نوآوری و شکوفایی.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array