رویداد وب 24 گپ در تاریخ 29 تیرماه 1402 برگزار شد. در حاشیه این رویداد گفتگوهایی داشتیم که در ادامه به آن می‌پردازیم.

رویداد وب 24 گپ

فهرست محتوا

خوش‌آمدی به آنالیتیکس 4 (GA4)

GA4 نام نسخه جدید گوگل آنالیتیکس، ابزار تحلیل ترافیک وب‌سایت و اپلیکیشن است. این ابزار رایگان به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید کاربران از چه منابعی وارد وب سایت شما می‌شوند و از چه صفحاتی بازدید می‌کنند. دانستن و تحلیل صحیح این اطلاعات به شما در بهبود عملکرد کسب و کارتان کمک می‌کند. رویداد وب 24 گپ در راستای مهاجرت به این سرویس جدید گوگل توسط شرکت وب24 طراحی و اجرا شد.

تیزر رویداد وب 24 گپ

تصاویر رویداد وب 24 گپ

گفتگو با رضا شیرازی، مدیرعامل مجموعه وب 24

در حاشیه رویداد وب 24 گپ، رضا شیرازی درمورد هدف از برگزاری این رویداد گفت: ما به دو چیز فکر می‌کردیم: یکی تقویت فضای شبکه‌سازی در این حوزه که باعث بهبود ارتباطات می‌شود، چون الان در شرایط خاصی هستیم که خیلی خوب است افراد مختلف در حوزه دیجیتال مارکتینگ بهم نزدیک‌تر شوند، و از طرف دیگر GA4 هم بهانه‌ای شد که این ایونت را برگزار کنیم.

بیشتر هدف ما دورهمی و گپ و گفت بود، به همین دلیل اسم ایونت را وب 24 گپ گذاشتیم که دور هم جمع شویم و گپ بزنیم.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با عادل طالبی، مدیر Mydmc و نشر برآیند

در حاشیه رویداد وب 24 گپ، عادل طالبی درمورد وضعیت اکوسیستم استارتاپی گفت: الان به شدت افتضاح است، اگر بتوانیم اسم آن را اکوسیستم بگذاریم نیاز به یک مقدار امید به نام ویژن، سرمایه، منابع انسانی، منابع فنی، تخصصی و زیرساخت داریم که هیچکدام از آنها را نداریم؛ بنابراین من وضعیت را فجیع می‌بینم؛ چه وضعیت فعلی، چه چشم‌اندازی که پیش روی ما هست را اصلاً خوب نمی‌بینم.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با حامی غفاری، مدیر بازاریابی وب 24

در حاشیه رویداد وب 24 گپ، حامی غفاری در مورد هدف از برگزاری این رویداد گفت: ما خیلی تلاش می‌کردیم از نظر موضوعی یکسری شکاف‌هایی را پیدا کنیم و در رویدادهای حضوری یا آنلاین به آنها بپردازیم.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با سینا پورمحمدیان، مدیر پارتنرشیپ مجموعه سکان

در حاشیه رویداد وب 24 گپ، سینا پورمحمدیان در خصوص نیاز ما به رویدادها و آموزش‌هایی از جنس رویداد وب 24 گپ گفت: کلاً فضای دیجیتال مارکتینگ یک فضایی است که نتورکینگ خیلی در آن تاثیرگذار است که آدم‌ها همدیگر را ببینند و باهم صحبت کنند.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با نگار پورجواد، پرفورمنس مارکتر فیلیمو

در حاشیه رویداد وب 24 گپ، نگار پورجواد درمورد اینکه ما چقدر از تکنولوژی روز دنیا عقب هستیم گفت: از تکنولوژی دقیق نمی‌توانم بگویم، ولی از تحلیل خیلی عقب هستیم.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با بهنام کشانی، مدیر بازاریابی شرکت مبنا

در حاشیه رویداد وب 24 گپ، بهنام کشانی در خصوص نیاز ما به رویدادها و آموزش‌هایی از جنس رویداد وب 24 گپ گفت: به نظر من هرچقدر هم که باشد هنوز جا دارد، درکنار بعضی از نقدهایی که وجود دارد هنوز خیلی حرف‌ها برای گفتن هست.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با الهام عزیزی، مدیر محصول شرکت جت سئو

در حاشیه رویداد وب 24 گپ، الهام عزیزی در خصوص اینکه ما چقدر از تکنولوژی روز دنیا عقب هستیم گفت: در بعضی مسائل ما خیلی زیاد عقب هستیم، ولی یک مسئله‌ای که داریم این است که کسب و کارها و آدم‌ها تلاش خود را می‌کنند در این جریان رو به جلو باشند.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با امیر همتی، پرفورمنس مارکتر شرکت اُ کالا

در حاشیه رویداد وب 24 گپ، امیر همتی در خصوص نیاز ما به رویدادها و آموزش‌هایی از جنس رویداد وب 24 گپ گفت: به نظر من وجود چنین ایونت‌هایی از دو نوع خیلی موثر است: هم اینکه ما می‌توانیم یک شبکه‌سازی خیلی خوب داشته باشیم و هم دید آموزشی به ما می‌دهد.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با مونا دژبان، مدیر تولید محتوای دیجی‌کالا

در حاشیه رویداد وب 24 گپ، مونا دژبان در خصوص اینکه ایران در تحول دیجیتال چقدر از ابزارهای تولید محتوا عقب است گفت: واقعیت این است که، درحال حاضر که بازار AI گرم است و همه به سمت AI می‌روند، یکی از بزرگترین مشکلات ما این است که ریجن ایران شناخته نمی‌شود و زبان فارسی را اغلب نمی‌تواند تشخیص بدهد.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با آرش آدمی، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل کارلنسر

در حاشیه رویداد وب 24 گپ، آرش آدمی در خصوص اینکه ایران چقدر از تحول دیجیتال عقب‌تر است گفت: متاسفانه ما با سرعت خیلی زیادی داریم از این داستان عقب می‌مانیم، یک اتفاقاتی در دنیا درحال رخ دادن است که کسب و کارها متوجه شدند باید در این فضا کار کنند.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با علی آقایی، مدیر مارکتینگ و توسعه کسب و کار سرچیا

در حاشیه رویداد وب 24 گپ، علی آقایی درمورد چالش‌هایی که در سرچیا با آنها رو به رو هستند گفت: چالشی که وجود دارد گارد تیم فنی است، که ما با الستیک کار می‌کنیم، درست است که الستیک تمام نیازهای مارا نمی‌تواند برطرف کند، ولی یک‌سری خواهان استفاده از الستیک هستند؛ چون برایش زمان گذاشته‌اند و بابتش خیلی زحمت کشیده‌اند و به نتیجه‌ای که می‌خواستند نرسیدند.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با وحید خسروی، مدیرعامل ایده‌پردازان

در حاشیه رویداد وب 24 گپ، وحید خسروی در خصوص اینکه ایران چقدر از تحول دیجیتال عقب هست و کسب و کارها در عقب ماندن از مسیر رشد با چه مشکلاتی مواجه می‌شوند گفت: من فکر می‌کنم همه‌جا مشکل داریم، وقتی صحبت مشکل در بستر دیجیتال مارکتینگ می‌شود اکثراً به بستر اینترنت، شبکه، سرعت و فیلترینگ اشاره می‌کنند.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array