نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد  ایران و بزرگترین رویداد فناوری کشور است.

به گزارش ایران دکونومی، الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد. این نمایشگاه از تاریخ چهارم تا هفتم تیرماه 1402 برگزار گردید.

در ادامه گزارش ایران دکونومی با تعدادی از شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه را مشاهده خواهید کرد.

در حاشیه بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ، آقای ناصری در خصوص تاثیر نمایشگاه در توسعه صنعت گفت: قبل از نمایشگاه استنباط ما این بود که همیشه مشتری‌های قبلی برای بازدید غرفه می‌آیند، اما مشتری‌های جدید هم داخل غرفه رصد می‌کنیم.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با سجاد توفیق‌حق، مدیرعامل شرکت الوکام

در حاشیه بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ، سجاد توفیق‌حق در خصوص کمک نمایشگاه برای حل چالش‌هایی که با آنها روبه‌رو هستند گفت: چالش‌هایی که الان داریم یک بخش آن بحث رگولاتوری و سرورها است، و نمایشگاه باعث می‌شود با خود رگولاتورها صحبت کنیم.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با مرتضی کبیری، مدیرعامل شرکت تولید سیما کابل امواج رسان

در حاشیه بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ، مرتضی کبیری در خصوص فاصله ایران از لحاظ تکنولوژی و فناوری با دنیا گفت: به دلیل اینکه ما با دنیا ارتباط تنگاتنگی در زمینه تکنولوژی نداریم متاسفانه بزرگ‌ترین چالش ما این است که تکنولوژی خیلی دیر به ایران می‌رسد.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با داریوش امین، قائم مقام مجموعه آماک

در حاشیه بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ، داریوش امین در خصوص کمک نمایشگاه برای حل چالش‌هایی که با آنها روبه‌رو هستند، گفت: همه تولید کننده‌ها با توجه به شرایط اقتصادی مملکت و شرایط واردات قطعات اورجینال مشکل دارند، ولی سعی کردیم این چالش‌ها را پشت سر بگذاریم.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با علیرضا احمدسلطان، مدیرعامل صنایع بازتاب انرژی البرز

در حاشیه بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ، علیرضا احمدسلطان در خصوص فاصله ایران از لحاظ تکنولوژی و فناوری با دنیا گفت: متاسفانه به دلیل اینکه اینجا بازارها را انحصاری می‌کنند و در بازار انحصاری کیفیت کنار می‌رود.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با سجاد بیات، مدیر محتوای صرافی والکس

در حاشیه بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ، سجاد بیات درمورد مشکلاتی که رگولاتور برای آنها ایجاد کرده گفت: رگولاتور خداروشکر برای ما مشکلی ایجاد نکرده‌است، مشکل رگولاتوری اصلی که ما داریم این است که قانونی برای صرافی ارزدیجیتال وجود ندارد.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با شادی ترکیان، معاون توسعه کسب و کار نگاه پرداخت

در حاشیه بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ، نظر شادی ترکیان درمورد نمایشگاه امسال: یکی از جذابیت‌هایی که در این نمایشگاه برای من وجود داشت، حضور بخش خصوصی بود و بازیگران جوانی که در این صنعت وارد شدند.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با پویا ویسی، مدیر فنی پروژه سها از شرکت تاتا

در حاشیه بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ، پویا ویسی در خصوص چالش‌هایی که با آنها روبه‌رو هستند و حضور در نمایشگاه برای حل آنها گفت: اصولاً کار کردن همیشه با چالش همراه است، مهم‌ترین چالشی که ما در طول این کار داریم این بود که این مدل برنامه‌ها و سرویس‌ها، به دلیل جدید بودنشان یک مقدار فرهنگ‌سازی آنها کار سختی است.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

گفتگو با احسان کاوه، مدیرکل فناوری و اطلاعات

در حاشیه بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ، در خصوص ارتباط بین نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اکوسیستم فناوری و نوآوری گفت: این نهاد در حال حاضر، درحال گذار به یک دوره توسعه و تحول دیجیتال هست.

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array