آب و آتش، باد و خاک

به گزارش ایران دکونومی، بیست و هشتمین رویداد کندو هم از سری Z این رویدادها بود، سری Z رویدادهایی است که با توجه به استقبال و بررسی بازار به نسل Z اختصاص دارد. سری رویدادهای کندو، رویدادهای تخصصی سئو هستند که توسط وب سیما برگزار می‌شود.

چهار سخنرانی آب و آتش، باد و خاک در این رویداد ارائه شد:

آب

در این ارائه، مسعود کاظم‌زاده، کارشناس ارشد و مشاور سئو، در خصوص رزومه‌نویسی با عنوان “آبشار مهارت و تجربه در یک قاب” صبحت کرد؛ چرا که تا به امروز برای اغلب افراد اتفاق افتاده که برای شرکت‌های مختلف رزومه ارسال کنند، اما هیچ تماس و بازخوردی نداشته باشند. وی همچنین در ارائه خود درباره محتوا و نمونه کارهای مناسب رزومه‌ سئو صحبت کرد.

آتش

سمیرا افسری، کارشناس ارشد سئو شرکت OWDT در این ارائه به الزامات پروژه‌ها و کار در شرکت‌های خارجی، پرداخت. به گفته وی اصلی‌ترین نیاز برای داشتن چنین شرایطی، به‌روزرسانی مداوم اطلاعات در جهت افزایش تخصص و رسیدن به یک زبان مشترک برای تعامل بهتر با همکاران است. مهمترین نکته‌ای که در این مسیر وجود دارد، خودجوشانه عمل کردن با الویت‌بندی در زمان و میزان یادگیری و به کار بردن آن در زمان درست است.

باد

هلیا مهران‌نژاد، متخصص سئو کافه بازار، در ارائه خود به سوالات زیر پاسخ داد:

تکنولوژی فعلی وبسایت‌ شما قدیمی شده یا قابل توسعه نیست؛ ولی می‌ترسید با تغیر سایت، رتبه‌های گوگل‌ سایت‌تان افت کند؟

قصد دارید قالب یا دیزاین سایت‌تون رو تغییر بدید، اما مطمئن نیستید روی سئو چه تاثیری خواهد گذاشت؟

در سایت مشکلات سئویی متعددی دارید و مجبورید تغییرات گسترده روی سایت ایجاد کنید؟

خاک

در ارائه آخر نیز، امیرحسین شمس، متخصص سئو صرافی نوبیتکس گفت: تحلیل رقبا به عنوان اولین گام استراتژی سئو کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و همین موضوع باعث می‌شود در آینده هزینه زمانی و مالی بیشتری را انجام دیم.

ما به کمک آنالیز اصولی سئوی رقبا می‌توانیم چشم‌انداز بهتری از آن‌ها داشته باشیم و با استفاده از نقاط قوت و ضعف آن‌ها ایده‌های جدیدی برای فعالیت‌های خودمان داشته باشیم و در نهایت استراتژی سئوی کارآمدتری تدوین کنیم.

تنها کاربرد این آنالیزها چیدن استراتژی نیست و ما می‌تونیم از این تحلیل‌ها برای تهیه گزارش‌های بازه‌ای برای سازمان و پروژه‌ها یا تهیه یک پروپوزال قبل از شروع کار استفاده کنیم. از طرفی؛ برآورد درست‌تری از KPIهایی که در بخش سئو قرار می‌دهیم داشته باشیم.

 

گفتگوها در حاشیه رویداد کندو ۲۸

گفتگو با هومان قاسمی، کمپین منیجر آنتن

وی در خصوص اهمیت نقش دیتا در کمپین‌ها، گفت: زمانی که میخواهیم یک کمپین را طراحی و اجرا کنیم، در مرحله اول به دیتا رجوع می‌کنیم و چرایی اجرای کمپین را از تحلیل دیتا به دست می‌آوریم.

{مشاهده ویدئو}

گفتگو با پیمان حسینی، متخصص سوشال مدیا

حسینی در این گفتگو در خصوص فیلترینگ گفت: در زمانی که اینستاگرام فیلتر شد، همه پروژه‌های من شکست خورد، برخی از انجام فعالیت در این شبکه انصراف دادند، برخی هم کار خود را موقتاً متوقف کردند.

{مشاهده ویدئو}

 

گفتگو با فرزاد نورعلی، مدیر مارکتینگ استودیو زومینو

نورعلی در مورد نقش دیتا در اکوسیستم گفت: اکوسیستم در تلاش است به سمت استفاده از دیتا حرکت کند، اما با محدودیت‌های مختلفی مثل محدودیت استفاده از ابزارها و سطح دسترسی مواجه است.

{مشاهده ویدئو}

 

گفتگو با شادی پناهی، مدیر ارشد فروش وب‌ سیما

وی در خصوص وضعیت اکوسیستم استارتاپی به ایران دکونومی گفت: در یک سال گذشته فراز و نشیبی با سرعت تجربه کردیم، اما همیشه این الماس است که تحت فشار ساخته می‌شود و ارزش پیدا می‌کند.

{مشاهده ویدئو}

 

گفتگو با معین زمانی، مدیر ارشد سئو وب سیما

زمانی در مورد اینکه کسب‌وکارها در زمان فیلترینگ به سایت‌ها مراجعه کردند و فرصت ایجاد شد گفت: رشد سئو و طراحی سایت در واقع در زمان کرونا اتفاق افتاد، که سال گذشته مجدد با قضیه فیلترینگ افراد به سایت و سئو مراجعات بیشتری داشتند.

{مشاهده ویدئو}

گفتگو با هلیا مهران‌نژاد، متخصص سئو کافه بازار

مهران‌نژاد در خصوص چالش‌های سئوکاران گفت: گوگل دست ما نیست و ممکن است خیلی از اتفاقات رخ دهد، همین تصمیمات ما را بر پایه احتمالات قرار می‌دهد.

{مشاهده ویدئو}

گفتگو با مینا ملکی، مدیر ارشد عملیات تریبون

ملکی در مورد نقش جمع‌توری و تحلیل دیتا در اکوسیستم گفت: در گذشته که کسب‌وکارها سنتی بود، تصمیمات بر مبنای شهود گرفته می‌شد، اما امروزه با بحث دیتا، کسب‌وکارها می‌توانند دیتا را به طور مرتب رصد کنند و بر همان مبنا تصمیم بگیرند.

{مشاهده ویدئو}

گفتگو با سمیرا افسری، کارشناس ارشد سئو شرکت OWDT

افسری نیز در خصوص دیتا گفت: از آنجایی‌که خود ابزارهای اصلی به سمتی می‌رود که ما را به تحلیل دیتا مجبور می‌کند، جمع‌آوری و تحلیل دیتا مسیر رو به رشدی را طی می‌کند.

{مشاهده ویدئو}

گفتگو با امین اسماعیلی، مدیر ارشد عملیات وب سیما

وی در خصوص اهدافی که رویدادهای کندو دارند گفت: اصلی‌ترین هدف کندو، شبکه‌سازی و تعامل و هم‌فکری است. در کنار این ما ارائه‌ها و اشتراک‌گذاری دانش را نیز در نظر می‌گیریم.

{مشاهده ویدئو}

گفتگو با حسین سبزواری، مدیر محصول ژاکت آکادمی

سبزواری در خصوص نقش دیتا در رشد اکوسیستم گفت: اسنپ، علی‌بابا و دیجی‌کالا که دیتای زیادی دارند، با تحلیل این دیتاها تصمیم‌گیری کردند، نتایج خوبی را هم در پی داشت. همین مسئله هم باعث شده دیتا نقش مهمی را بازی کند.

{مشاهده ویدئو}

گفتگو با پوریا محبت‌پور، مدیر خلاقیت وب سیما

محبت‌پور در مورد حال اکوسیستم استارتاپی گفت: حال اکوسیستم خیلی خوب نیست، با چالش‌هایی رو به روست که هر روز هم بیشتر می‌شود، اما پتانسیل خوبی دارد که بتواند چالش‌هایش را پشت سر بگذارد.

{مشاهده ویدئو}

 

گفتگو با امیرحسین شمس، متخصص سئو صرافی نوبیتکس

شمس در خصوص نقش دیتا در رشد اکوسیستم گفت: ما هنوز خیلی جای رشد داریم، اما الان در جایگاه خوبی هستیم. اغلب متخصصین هم به همین سمت حرکت می‌کنند.

{مشاهده ویدئو}

 

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array