جدیدترین تصاویر ساخته‌شده توسط ابزار هوش مصنوعی Midjourney به قدری تمیز و با جزئیات هستند که بسیاری از کاربران را مبهوت خود کرده‌اند. سیر پیشرفت 1.5 ساله این ابزار هوش مصنوعی در تصاویر زیر کاملاً مشهود است.

جدیدترین آپدیت Midjourney چند روز گذشته منتشر شد و خروجی‌های ششمین نسخه از این ابزار محبوب نسبت به نتایج نسخه‌های قبلی، پیشرفت بسیار چشمگیری داشته‌اند. از زمان رونمایی و عرضه این ابزار به بازار، Midjourney رقابت شدیدی با هوش مصنوعی DALL-3 محصولی از کمپانی OpenAI داشته است.
در ادامه، چند نمونه از این تصاویر را با هم تماشا خواهیم کرد.

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید؛ آپدیت جدید Midjourney عملکردی فوق‌العاده در نمایش حروف (ترکیب داده‌های متنی هنگام خلق داده‌های تصویری) دارد و خروجی‌های نسخه V6 نسبت به نسخه‌های قبلی بسیار بهتر است.

این دو تصویر با الهام از دو دانشمند برجسته، انیشتین و ماری کوری ساخته شده‌اند. Midjourney این دو شخص را هنگام کار در آزمایشگاه‌های خود به‌خوبی به‌تصویر کشیده است.

مقایسه عملکرد آپدیت جدید (نسخه V6) با عملکرد نسخه قبلی (V5). هردو تصویر با دستوراتی مشابه ساخته شده‌اند.

نسخه جدید این هوش مصنوعی دقت فوق‌العاده‌ای در به‌تصویر کشیدن جزئیات و حس‌وحال مربوط به یک فضا دارد. پیش‌بینی می‌شود که این قابلیت در ساختن کمپین‌های تبلیغاتی کارایی بسیاری داشته باشد.

همچنین خروجی‌های آپدیت جدید Midjourney توانسته تصاویر بسیار واقعی و باورپذیری از کاراکترهای فیلم‌وسریال‌ها (مانند ابرقهرمان‌هایی مثل اسپایدرمن و بتمن – شخصیت والتر وایت در سریال Breaking Bad) و یا حتی اشخاص حقیقی مانند ایلان ماسک و یا لئوناردو دیکاپریو در نقش لنین را به‌طرز شگفت‌انگیری خلق کند.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array