به گزارش ایران دکونومی، شرایط فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو که شامل آرزیو 5 اسپورت و ایکس 55 پرو می باشد به شرح ذیل است:

آریزو 5 اسپورت

آریزو 5 یکی از محصولات شناخته شده مدیران خودرو در کشورمان است. این خودرو از میانه دهه 1390 در نسخه‌های مختلف وارد بازار ایران شد و اکنون به عنوان محصولی از برند ام وی ام شناخته می‌شود.

جدیدترین عضو این خانواده، آریزو 5 اسپرت است. آریزو 5 اسپرت قوی‌ترین، مجهزترین و جدیدترین نسخه از خانواده آریزو 5 در ایران به حساب می‌آید.

شرایط فروش اقساطی آریزو5 اسپورت

قیمت نقدی خودرو آریزو 5 اف ال (ساپورت) در آذر ماه 1402: 1,091,200,000 تومان

مشخصات فنی آریزو 5 اف ال (SPORT)

گیربکس 9 سرعته CVT آریزو 5 استرپ
از مهمترین تغییرات صورت گرفته در نسل جدید خودرو آریزو 5 جایگزینی نسل جدید گیربکس CVT است. بکارگیری گیربکس جدید موجب کاهش صدای تولید شده توسط گیربکس و در نتیجه کاهش نفوذ صدا به خودرو می گردد. همچنین با توجه به وزن کمتر و هماهنگی بالاتر با موتور 1500 سی سی توربو مصرف سوخت کمتر و شتاب بالاتری را برای سرنشینان به ارمغان می آورد.

ترمز پارک برقی و اتوهلد آریزو ۵ اسپرت
نسل چهارم آریزو 5 نیز با آپشنهای ایمنی و کمکی ترمز پارک برقی و اتوهلد مجهز گردیده است . از مزایای ترمز پارک برقی می توان به حذف کابلهایی که به صورت سنتی در خودروهای قدیمی بکار میرفت و جایگزینی آنان با سیستمی الکتریکی که کالیپر ترمز عقب را مستقیما به ecu خودرو متصل می نماید و سبب حفظ قدرت ترمز دستی با تغییرات جوی که سبب انقباض و انبساط در طول کابلهای قدیمی و کاهش قدرت ترمز دستی می شد و یا حذف تاثیر مصرف شدن لنت بر قدرت ترمز دستی می گردد. از طرفی اتوهلد که به شرط بسته بودن تمامی دربها و بسته بودن کمربند ایمنی راننده در این خودرو فعال می گردد سبب می شود که در ترافیکهای شهری در صورت ایست کامل خودرو ترمز دستی به صورت خودکار فعال شده و علاوه بر کاهش مصرف سوخت از تصادفهای احتمالی جهت درگیر بودن گیربکس در حالت D و رها شدن سهوی ترمز جلوگیری می نماید.

فرمان برقی D CUT آریزو 5 اسپرت
از دیگر به روز رسانی های مهم در نسل جدید آریزو 5 اسپرت جایگزینی فرمان برقی ساده با فرمان برقی D CUT است. فرمان برقی دی کات باعث راحتی در راهبری خودرو برای راننده و همچنین ایجاد ایمنی بیشتر در خودرو می شود حس راحتی بیشتری را به راننده و سرنشینان انتقال می دهد.

صفحه نمایشگر 8 اینچی مجهز به GPS آریزو 5 اسپرت
نسل جدید آریزو ۵ مجهز به دیسپلی ۸ اینچ تاچ می باشد که با پاسخ سریع به تاچ سرنشینان با مجهز شدن به نویگیشن امکان مسیریابی در سراسر کشور را برای سرنشینان فراهم می آورد . از طرفی امکان کنترل سیستم ایرکاندیشن نیز توسط دیسپلی ۸ اینچ در آریزو ۵ اسپرت میسر گردیده است . همانند سایر محصولات عرضه شده توسط شرکت مدیران خودرو امکان سینک شدن و مشاهده محتویات تلفن همراه هوشمند بر روی این دیسپلی مهیا است.

تصاویر Arrizo 5s

بیشتر بخوانید: فروش اقساطی ام وی ام X۳۳ کراس/ مشخصات و تصاویر
کانال یوتیوب ایران دکونومی

ایکس 55 پرو

درست است که “چری” بزرگ‌ترین خودروساز چین به حساب نمی‌آید اما بواسطه حضور مستمر و ارائه محصولات متنوع در کشورمان توانسته به جایگاهی بالاتر از کمپانی‌های قدر نظیر “سایک موتور” و “فاو” دست یابد و به عنوان یک برند شناخته‌شده و قابل اعتماد در سرزمینمان مطرح گردد. اگر هم محصولی از آنها داخل ایران شکست خورده باشد، سعی نموده‌اند با ارائه نسخه‌های اصلاح شده، اوضاع را تغییر دهند.

مثلاً همین ام وی ام X55 برخلاف بسیاری از مدل‌های دیگر این کمپانی نتوانست انتظارات را در امر فروش برآورد سازد و بواسطه قیمت نسبتاً گران و مشخصات ظاهری و فنی معمولی، با اقبال کمتری مواجه گردید؛ اما حال مدیران‌خودرو قصد دارد با عرضه نسخه بهینه‌سازی شده فیس‌لیفت یا به عبارتی “پرو”، یک شانس مجدد به کراس‌اوور کامپکت خود بدهد تا بلکه این بار X55 بتواند جایگاهش را در بازار بدست آورد.

شرایط فروش اقساطی ایکس 55 پرو

قیمت نقدی خودرو ایکس 55 پرو در آذر ماه 1402: 1,253,800,000 تومان

مشخصات فنی X55 pro

حجم و نوع موتور (سی سی) : 1500 توربو
تعداد سیلندر : 4
انتقال نیرو : 9 سرعته CVT
حداکثر گشتاور : 230

گیربکس
گیربکس استفاده شده در ام وی ام ایکس 55 پرو از نوع 9 سرعته CVT است که هماهنگی بیشتری با پیشرانه توربو شارژ دارد. این گیربکس که جدیدترین نسل از جعبه دنده های CVT محسوب می شود، مصرف سوخت پایین تری را برای خودرو به ارمغان می آورد. شیفتر گیربکس یا همان دسته دنده هم به سبک بیشتر خودروهای امروزی، از نوع الکترونیکی است که کاربری آسان تر و جذابیت بیشتر را برای راننده به ارمغان می آورد. قابلیت تعویض دستی دنده ها یا تیپ ترونیک نیز در ایکس 55 پرو فراهم شده است تا امکان شتاب گیری بهتر را در مواقع ضروری، فراهم کند.

سیستم تهویه
سیستم تهویه ایکس 55 پرو از نوع دیجیتال تک کاناله است. پنل تنظیمات سیستم تهویه بر خلاف نسل قبل، به شکل دکمه های لمسی درآمده که ظاهر مدرن تری دارد. استفاده از فیلتر تصفیه هوای PM 2.5 در ایکس 55 پرو سبب شده که کیفیت هوای کابین افزایش یابد و از ورود ذرات معلق و آلایندگی های موجود در هوا به اتاق خودرو، جلوگیری شود.

مانیتور
مانیتور مولتی مدیای 10.25 اینچی ام وی ام ایکس 55 پرو، افزون بر وضوح تصویر بالا (720*1920)، قابلیت ها و امکانات بسیاری در اختیار سرنشینان می گذارد. سیستم مسیر یاب ماهواره ای آفلاین (نویگیشن) به طور استاندارد در ایکس 55 پرو تعبیه شده است. سیستم اشتراک محتوای تلفن همراه با نمایشگر (MIROR LINK) هم با آخرین ورژن در ایکس 55 پرو وجود دارد. تصویر دوربین های دید عقب و دید 360 درجه که با بالاترین کیفیت بر روی مانیتور مرکزی به نمایش در می آید، پارک کردن خودرو را در معابر شهری، راحت تر می کند.

ایربگ
ایکس 55 پرو مجهز به 4 کیسه هوا ایمنی از نوع SRS است. دو کیسه هوا در جلو برای محافظت از راننده و سرنشین جلو، دو کیسه هوای جانبی که در طرفین خودرو بین سرنشینان و درب خودرو قرار می‌گیرند. در کلاس IE، دو کیسه هوای پرده‌ای که در سرتاسر پنجره‌های خودرو باز می‌شوند به خودرو اضافه شده تا تعداد کل ایربگ‌ها به 6 برسد.

تصاویر ام وی ام X55 پرو

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array