به گزارش ایران دکونومی، در شرایط فروش ام وی ام X33 کراس، هر دو تیپ دنده‌ای و اتوماتیک این خودرو به متقاضیان عرضه شده‌اند. قیمت ام وی ام X33 کراس در نسخه دنده‌ای حدود 800 میلیون تومان است و تیپ اتوماتیک آن با 100 میلیون تومان قیمت بیشتری نسبت به نسخه دنده‌ای فروخته می‌شود. رنگ‌های موجود برای ام وی ام X33 کراس دنده‌ای شامل سفید، مشکی و نوک‌مدادی است. ام وی ام X33 کراس اتوماتیک تنوع رنگ مشابهی نسبت به نسخه اتوماتیک دارد.

حداقل پیش‌پرداخت موردنیاز برای خرید ام وی ام X33 کراس در هر دو تیپ دنده‌ای و اتوماتیک، معادل 50 درصد قیمت خودرو است. بخش دیگر قیمت خودرو نیز مربوط به تسهیلات است که در قالب اقساط 12 الی 60 ماهه از مشتری دریافت می‌شود. نرخ سود اقساط به مدت بازپرداخت آن بستگی ندارد و در تمامی حالات، 23 درصد خواهد بود. سود انصراف برای این شرایط فروش درنظر گرفته شده است که به‌صورت 12 درصد سالانه محاسبه می‌شود. موعد تحویل خودروها نیز 90 روز کاری پس از تکمیل وجه و مدارک مشتری خواهد بود.

مشخصات ام وی ام ایکس ۳۳ کراس

پس از معرفی اومدا 5 ، که با نام فونیکس FX در ایران شناخته می‌شود ، اکنون نوبت به عضو دیگر از این خانواده رسیده است که قرار است با نام ام وی ام ایکس 33 کراس ، وارد بازار شود.

پیشینه ام وی ام ایکس 33 کراس ( x33 cross ) به سال 2009 بازمی‌گردد . زمانی که یک خودروی هاچبک به نام چری فالوین ( ام وی ام 315 در ایران ) وارد بازار شد . در سال 2016 ، با تبدیل این خودرو به یک هاچ‌بک قدبلند ، مدل تیگو 3x (در برخی بازارها تیگو 2 نامیده می‌شود ) به دنیا آمد .

ایکس ۳۳ کراس کوانتوم و هندسه، هیجان‌انگیزتر از همیشه

ام وی ام ایکس 33 کراس ، با موتور 1 لیتری سه سیلندر توربوشارژ مشابه با X22 پرو، با توان 112 اسب‌بخار و گشتاور 150 نیوتن‌متر از طریق گیربکس اتوماتیک CVT با 9 دنده به چرخ‌های جلو قدرت می‌دهد. در تست‌ها، این خودرو در شتاب صفر تا صد بهبود قابل توجهی نسبت به X22 پرو داشته و زمان 14 ثانیه را به خود اختصاص داده است. هرچند تأثیر کیفیت تایر و بنزین نیز از اهمیت برخوردار است.

علاوه بر این، احتمال وجود دارد که ام وی ام ایکس ۳۳ کراس با موتور تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری چهار سیلندر، قدرت ۱۱۶ اسب‌بخار و گشتاور ۱۴۳ نیوتن‌متر و گیربکس ۵ دنده دستی نیز در ایران عرضه شود.

ام وی ام ایکس 33 در نسل سوم خود دارای نقاط ضعفی در امکانات رفاهی و ایمنی بود ، اما در ام وی ام X33 CROSS این مشکلات برطرف شده است . این خودرو با امکانات رفاهی و ایمنی متنوعی عرضه می‌شود. مدیران خودرو معمولاً محصولات خود را در چند تیپ با امکانات متفاوت به بازار می‌آورند، بنابراین هر تیپ از x33 کراس با سطح خاصی از امکانات رفاهی عرضه خواهد شد.

امکانات و تجهیزات ام وی ام ایکس ۳۳ کراس

شامل چهار کیسه هوا

سیستم‌های کنترل پایداری و کنترل کشش،

سیستم ورود و استارت بدون کلید، تریم چرمی کابین،

سیستم تهویه دیجیتال و شارژر بی‌سیم تلفن همراه

سنسور پارک و دوربین عقب

پاور ویندوز و سانروف

سیستم چندرسانه‌ای با قابلیت اتصال تلفن

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array