به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، مدیرعامل جدید توییتر، لیندا یاکارینو، اولین ایمیل رسمی خود را به کارکنان ارسال کرده است. او به تازگی رسماً کار خود را در توییتر آغاز کرده است.

او در این ایمیل، اهداف و دیدگاه ایلان ماسک را تحسین کرده و نحوه مدیریت او را منجر به ایجاد نسخه 2.0 توییتر تلقی کرده است. یاکارینو نوشت که برای تبدیل کردن توییتر به “موثق‌ترین منبع خبری جهان” بسیار اشتیاق دارد.

بر اساس نوشته‌های یاکارینو، ایلان ماسک “نیاز پلتفرم توییتر به دگرگون شدن را تشخیص داده بود”. هدف این دگرگونی، “پیش‌روی تمدن و جامعه بشریت از طریق ارتباطات و تبادل نظر بدون فیلتر و گفتگوی سازنده درباره مسائل مهم جامعه” است.

البته اشاره او به “تبادل اطلاعات بدون فیلتر” باعث بروز سؤالاتی در زمینه ادعای پیشین او می‌شود. یاکارینو قبلاً گفته بود که قصد دارد پلتفرم توییتر را به “مورد اعتمادترین منبع خبری جهان” تبدیل کند. و اخبار واقعی نیازمند فیلتر سنجش حقیقت و صحت هستند!

یاکارینو

عملیات نجات توییتر، اولین ماموریت یاکارینو

لیندا یاکارینو فرد سرشناس و باسابقه‌ای در صنعت تبلیغات محسوب می‌شود و سال‌ها تجربه کاری در کمپانی NBCUniversal تنها بخشی از رزومه اوست. هدف اصلی او پس از به عهده گرفتن مسئولیت هدایت توییتر، بازسازی بخش تبلیغات این پلتفرم است. بعد از تصاحب این شبکه اجتماعی توسط ایلان ماسک، بخش تبلیغات متحمل ضربه‌ها و ضررهای بسیاری شد.

ماسک هنگام معرفی یاکارینو به‌عنوان مدیرعامل جدید این کمپانی، اعلام کرد از این سمت کناره‌گیری خواهد کرد و تنها مسئولیت مدیر ارشد تکنولوژی و بخش محصولات و مهندسی را به عهده خواهد داشت.

در مجموع انتصاب یاکارینو به‌عنوان مدیرعامل جدید توییتر نویدبخش اتفاقات خوب و تغییرات سازنده‌ای در آینده است. با تخصص او در زمینه تبلیغات و علاقه ماسک به اصل “آزادی بیان”، واقعاً ممکن است که توییتر به منبع خبری موثق‌تری تبدیل شود.

با این وجود، این دو نفر برای متقاعد کردن و جلب اعتماد مجدد آژانس‌های تبلیغاتی راه درازی در پیش دارند. فقط زمان بیانگر میزان موفقیت او در این مسیر چالش‌برانگیز خواهد بود.

منبع: The Vergegizchina

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array