به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، در حالی که افزایش قیمت بیت کوین (BTC) و آلتکوین‌ها سرمایه‌گذاران کریپتو را بسیار خوشحال و هیجان‌زده کرده است، نهنگ‌ها به بلعیدن دارایی‌های دیجیتال ادامه می‌دهند. پلتفرم ردیاب بلاکچین Lookonchain در توییتی اعلام کرد که یک آدرس نهنگ در پی اقدامی عجیب، تمام توکن‌های سوشی (SUSHI) خود را فروخت و په‌په کوین (PEPE) خرید.

بر این اساس، در حالی که این نهنگ 2.36 میلیون واحد توکن سوشی به ارزش 1.34 میلیون دلار را با میانگین قیمت 0.57 دلار فروخت، 851 واحد اتریوم (ETH) به ارزش 1.42 میلیون دلار، را برای خرید 1.89 تریلیون واحد په‌په کوین (PEPE) هزینه کرد. طبق گزارش Lookonchain، این نهنگ در مجموع 30 میلیون دلار از سرمایه اصلی SUSHI خود را در این اقدام از دست داده است.

گفتنی است که میم کوین جنجالی په‌په کوین (PEPE) پس از یک دوره صعود هیجانی، مدتی است که در رکود به سر می‌برد. همزمان با موج صعودی اخیر، این دارایی در حال حاضر، در صرافی بایننس با رشد 19.81 درصد روزانه، با قیمت  0.0000008934 دلار ترید می‌شود.

نمودار روزانه قیمت په‌په کوین
نمودار روزانه قیمت په‌په کوین (PEPE)؛ منبع: coinmarketcap

برخی معتقدند بازگشت علاقه سرمایه‌گذاران بزرگ به این دارایی می‌تواند په‌په (PEPE) را بار دیگر به روزهای طلایی آن بازگرداند. باید دید این اقدام می‌تواند باعث تقویت فشار خرید و رشد بیشتر قیمت شود یا خیر.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: en.bitcoinsistemi

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array