به گزارش ایران دکونومی، یونیون؛ دورهمی اکوسیستم نوآوری، فناوری و هوشمندسازی است که با تلاش تیمی از افراد فعال در این حوزه‌ها ایجاد گردیده است. این تیم در تلاش است تا با ایجاد فضایی گرم، صمیمی و البته تخصصی با به اشتراک‌گذاری دانش و تجربیات در این حوزه‌ها به ارتقای اکوسیستم، هر چند کوچک، کمک کند.

در یونیون ابعاد گوناگونی مانند نشست تخصصی، مهمان ویژه (از داخل و خارج از کشور)، مشاهده و بررسی محتوای ویدیویی، معرفی و بررسی کتاب و بسیاری المان‌های دیگر در نظر گرفته شده است. همچنین میزبانان این رویداد مجموعه‌هایی هستند که هر یک به شکلی در این حوزه‌ها نقش‌آفرینی کرده و گام‌های موثری را در این زمینه برداشته‌اند. در کنار این موارد رونمایی از اتفاقات و محصولات جدید اکوسیستم نیز در این رویداد در نظر گرفته می‌شود.

مهم‌ترین المان یونیون را می‌توان ایجاد فرصت شبکه‌سازی بین فعالان اکوسیستم قلمداد کرد؛ فضایی که در آن فارغ از تمامی شلوغی‌های روزمره بتوان با افرادی با تجربیات مختلف و جذاب دیدار کرده و گفتگویی را شکل داد که می‌‌تواند موجب ایجاد جرقه‌هایی مشترک و شکل‌گیری المان‌هایی جدید در اکوسیستم کشور باشد.

لینک ثبت نام رویداد

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array