رسانه ایران دکونومی، در حاشیه رویداد اختتامیه دوازدهمین وی سی کاپ شریف، با برخی از مدعوین حاضر در پنل‌های این رویداد گفتگو داشت که این گفتگوها حول محور کارآفرینی بود.

بهروز فروتن: وضعیت کارآفرینی کشور خوب است

بهروز فروتن، بنیانگذار کارخانه صنایع غذایی بهروز، در گفتگو با ایران دکونومی، گفت: برای پیشرفت باید پا به پای تکنولوژی قدم برداشت. امروز نسل Z مشکلی نخواهد داشت، نسل ماست که باید آن‌ها را همراهی کند.

رضا زرنوخی: اکوسیستم نوآوری در حال پوست‌اندازی است

رضا زرنوخی، مدیرعامل صندوق توسعه تکنولوژی در گفتگو با ایران دکونومی گفت: اکوسیستم حدود یک دهه قدمت دارد؛ در ابتدای شکلگیری، افراد با شور و هیجان زیادی به آن پیوستند و بعد هم نهادهای دولتی اضافه شدند. با تغییر دولت، شرایط اقتصادی بعد از کرونا و تحریم‌ها، از این شور و شوق کاسته شد و مهاجرت به توقف خیلی از استارتاپ‌ها منجر شد. افرادی که ماندند، با نگاه جدید و متفاوتی ماندند.

اولیایی: از شتاب اکوسیستم استارتاپی کاسته شده است

آقای اولیایی، عضو هیئت مدیره کانون مشاوره مدیریت اتاق بازرگانی ایران در گفتگو با ایران دکونومی گفت: اکوسیستم استارتاپی، شتابی که در اولین سال‌های خود داشت را ندارد که دلایل آن متعدد است. من فکر می‌کنم برخی نهادها باید مسائل و چالش‌های استارتاپ‌ها را ارزیابی و آنالیز کنند.

سینا رضانواز: برای قوی‌تر شدن حمایت کردیم

سینا رضانواز، مدیر تیم هوش تجاری و تحلیل داده محور کسب‌وکار تپسل، اسپانسر برنامه، به ایران دکونومی گفت: یکی از مسائلی که در تپسل به آن توجه داریم، قوی کردن افراد در داخل و خارج از شرکت است.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array