به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، با توجه به اینکه در حال حاضر قیمت بیت کوین (BTC) بسیار بالاتر از مقاومت روانی 60 هزار دلار قرار گرفته و بسیاری از هولدرهای آن اکنون روی سود هستند، سوالی که ذهن بیشتر سرمایه‌گذاران را مشغول کرده است، یافتن بهترین زمان ممکن برای فروش است.

یکی از تحلیلگران مشهور بازار کریپتو با نام CryptoJelleNL بر اساس مشاهدات خود در این باره پستی را در شبکه اجتماعی ایکس (X) منتشر کرده است. به عقیده وی بهتر است دارندگان بیت کوین همچنان صبور باشند تا بیت کوین بتواند رکوردهای تارخی جدیدی را در محدوده 75000 تا 150000 دلار به ثبت برساند.

در نهایت، CryptoJelleNL تاکید کرد که بیت کوین در مسیر خود به سمت منطقه بالایی کانال صعودی فعلی، آماده است تا پایان سال 2024 از محدوده 100 هزار دلار عبور کند و این بهترین منطقه برای فروش و خروج از بازار است.

تحلیل پرایس اکشن بیت کوین.
تحلیل پرایس اکشن بیت کوین. منبع: CryptoJelleNL

در همین زمان، علی مارتینز، تحلیلگر مشهور بازار کریپتو، خاطرنشان می‌کند که در حال حاضر “به معنای واقعی کلمه هیچ مقاومتی در برابر بیت کوین وجود ندارد”، درحالی که یک دیوار حمایتی بزرگ بین 54300 تا 56200 دلار به افزایش قیمت این دارایی کمک می‌کند. گفتنی است که بیش از 903540 آدرس در این ناحیه نزدیک به 500000 بیت کوین خریداری کرده‌اند.

آدرسهای بیت کوین
ورود و خروج هولدرهای بیت کوین. منبع: علی مارتینز

علاوه بر این، جدیدترین داده‌های پلتفرم اطلاعات بازار DeFi IntoTheBlock نشان می‌دهد که 99 درصد از دارندگان بیت‌کوین در حال حاضر روی سود هستند و بخش کثیری از آنها دارایی خود را برای بیش از یک سال در کیف پول‌های رمزارزی نگهداری کرده‌اند.

پیش‌بینی قیمت بیت کوین

در حال حاضر، بیت کوین با قیمت 61311 دلار در حال معامله شدن است که نشان دهنده افزایش 1.94 درصدی در 24 ساعت گذشته و همچنین افزایش 18.95 درصدی در هفت روز گذشته است. این نوسانات در نمودارهای ماهانه رشدی بالغ بر 44.52 درصد را نشان می‌دهند. به عقیده بسیاری از تحلیلگران روند رشد قیمت بیت‌کوین تا قبل از رویداد هاوینگ در ماه آوریل ادامه داشته و این دارایی سقف 100 هزار دلار را به عنوان هدف اصلی خود در نظر دارد.

نمودار 30 روزه قیمت بیت کوین.
نمودار 30 روزه قیمت بیت کوین. منبع: فین‌بولد

با در نظر گرفتن همه عوامل مذکور، به نظر می‌رسد بیت‌کوین برای ثبت رکوردهای جدید قیمت در سال جاری با موانع چندان مهمی روبه‌رو نیست و به زودی زمان فروش برای کسب سود آن فرا خواهد رسید. با این حال، مهم است که قبل از تصمیم‌گیری در این زمینه، تحقیقات خود را به طور کامل انجام دهید.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: finbold

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array