به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، جمینای، هوش مصنوعی گوگل، قیمت شیبااینو (SHIB) تا پایان سال جاری میلادی (2024) را پیش‌بینی کرده و معتقد است که شیبااینو می‌تواند با یک رالی بزرگ به اوج تاریخی جدیدی برسد.

جمینای با دیدگاهی صعودی برای شیبااینو سه سناریوی متفاوت در نظر گرفته و انتظار دارد که افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کند.

بر اساس این پیش‌بینی، شیبا (SHIB) می‌تواند با عبور از سطوح مقاومت کلیدی، از قیمت فعلی یک صفر کم کرده و با افزایش 410 درصدی به 0.0002 دلار برسد.

در چشم انداز دوم، هوش مصنوعی شرکت گوگل پیش‌بینی می‌کند که قیمت این رمزارز می‌تواند تا 0.0001 دلار افزایش یابد. این افزایش قیمت مستلزم آن است که شیب حداقل 155 درصد رشد کرده و از روندهای صعودی بازار و احساسات سرمایه‌گذاران برای بالا بردن قیمت خود استفاده کند.

سومین و البته آخرین چشم‌انداز جمینای افزایش قیمت کمتری را نشان می‌دهد. طبق گفته این هوش مصنوعی، انتظار می‌رود قیمت شیبا (SHIB) تا دسامبر 2024 (آذر-دی 1403) به 0.00005 دلار برسد. این افزایش قیمت نشان‌دهنده رشد تقریباً کم این رمزارز بوده که احتمالاً نشان‌دهنده روندهای نزولی قریب‌الوقوع در آینده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Bitcoinist

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array