به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، تحلیلگران باور دارند قیمت اتریوم ممکن است تا پایان سال 2024 به 8 هزار دلار و تا سال 2025 به 14 هزار دلار برسد!

بانک Standard Chartered در روز دوشنبه گزارش جدیدی را منتشر کرده که براساس جزئیات آن، ممکن است دومین رمزارز دیجیتالی ارزشمند در جهان به‌زودی به ارزش 8 هزار دلار در بازار دست یابد! براساس تحلیل کارشناسان این بانک چندملیتی، ممکن است تا سال 2025 ارزش اتریوم از 14 هزار دلار نیز عبور کند.

البته به گفته جفری کندریک، رئیس بخش تحقیقات فارکس و ارزهای دیجیتال در بانک Standard Chartered، این اتفاق درصورتی به مرحله نهایی خواهد رسید که ETFها یا صندوق‌های قابل‌معامله اتریوم مورد تأیید قرار بگیرند.

براساس داده‌های فعلی، ارزش رمزارز کریپتو در حال حاضر حدود 3500 دلار می‌باشد. بسیاری از مدیران رده‌بالای مالی و سرمایه‌گذاری بسیاری اسناد موردنیاز برای به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ارسال کرده‌اند و درخواست دارند صندوق‌های ETF هرچه‌سریعتر مورد تأیید قرار بگیرند.
درصورتی‌که مجوزهای لازم از طرف کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا صادر شود؛ شاهد افزایش قیمتی نجومی در اتریوم خواهیم بود.

صندوق EFT

صندوق‌های قابل‌معامله اتریوم (ETF) چه زمانی مورد تأیید قرار خواهند گرفت؟

ابزارهای سرمایه‌گذاری نوینی مانند صندوق‌های قابل‌معامه اتریوم یا ETFها درنهایت منجر به این خواهند شد که سرمایه‌گذاران سنتی بتوانند از طریق سهامی که در بورس معامله می‌شود به رمزارزهای دیجیتال و بازار کریپتو دسترسی داشته باشند.

کندریک در این گزارش تحلیلی به این نکته اشاره کرده که بانک بین‌المللی Standard Chartered انتظار دارد چراغ‌سبزهای لازم برای تأیید صندوق‌های ETF را تا تابستان سال 2024 دریافت کند.
همچنین او در این یادداشت نوشته است: “اتریوم در حال حاضر در میان دو رویداد مهم قرار دارد که ممکن است به افزایش قیمت این رمزارز کمک شایانی داشته باشند. اتریوم اخیراً تحت‌تأثیر ارتقای ساختاری بسیار مهمی بوده است و احتمالاً تا ماه می 2024 مجوز صندوق‌های ETF توسط سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا صادر خواهد شد”.

شایان ذکر است که شبکه و ساختار پشت دومین رمزارز ارزشمند جهان هفته گذشته ارتقا یافته بود. به گفته کندریک، همین ارتقای شبکه Dencun ممکن است یکی از دلایل افزایش چشمگیر قیمت اتریوم باشد. به باور توسعه‌دهندگان تغییرات اعمال شده در شبکه Dencun درنهایت منجر به کاهش شدید کارمزدهای تراکنش‌های بلاکچین خواهد شد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران‌دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Decrypt

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array