به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، مدیرعامل صرافی بایننس (Binance) ریچارد تِنگ اخیراً درباره روند صعودی ارزش بیت کوین اظهارنظرهایی کرده است. به گفته او ممکن است قیمت این رمزارز تا پایان سال 2024 از 80 هزار دلار هم عبور کند!

ریچارد تنگ در اواخر سال 2023 به‌عنوان مدیرعامل جدید، جایگزین چانگ پنگ ژائو (CZ) مؤسس این صرافی، منصوب شده بود. ژائو به‌عنوان یک توافق 4.3 میلیارد دلاری با دولت آمریکا از سمت خود کناره‌گیری کرده بود.
ژائو چند ماه پیش به نقض قوانین ضدپول‌شویی در این صرافی اعتراف کرده بود و در نتیجه آن بایننس به پرداخت 4 میلیارد دلار جریمه برای حل‌وفصل پرونده اعمال مجرمانه محکوم شده بود.

تحلیل مدیرعامل بایننس درباره قیمت بیت کوین در سال 2024

براساس جدیدترین گزارش روزنامه بلومبرگ، مدیرعامل جدید صرافی بایننس باور دارد ارزش رمزارز بیت کوین تا پایان امسال (2024) از 80 هزار دلار هم عبور خواهد کرد. ریچارد تِنگ در این باره گفته است “با کاهش عرضه و ادامه تقاضا”؛ ارزش ارزشمندترین کریپتوکارنسی جهان تا آخر امسال سربه‌فلک خواهد کشید!

با توجه به صدور مجوزهای لازم برای صندوق‌های قابل‌معامله بیت کوین (ETFها)، بازار کریپتو شاهد جریان‌های ورودی قابل‌توجهی بوده است و از زمان منصوب شدن تِنگ به‌عنوان مدیرعامل جدید بایننس، بیت کوین به رکوردشکنی خود در سال 2024 ادامه داده است.
برای اولین بار در تاریخ، بیت کوین در این هفته موفق شد به ارزش 73 هزار دلار در بازار معامله شود.

ریچارد تنگ در تحلیل خود به این نکته اشاره کرده که در آینده نزدیک دفاتر خانگی و صندوق‌های موقوفات مالی بیشتری نیز سرمایه‌گذاری خود در صندوق‌های EFT بیت کوین را افزایش خواهند داد.

البته فارغ از پیش‌بینی‌های مدیرعامل صرافی بایننس، بانک بین‌المللی Standard Chartered نیز حسابی به روند صعودی بیت کوین خوش‌بین است و اخیراً پیش‌بینی خود از ارزش نهایی این رمزارز در سال 2024 را افزایش داده است. به تحلیل این بانک، ارزش این کریپتو تا آخر سال میلادی جاری از 150 هزار دلار عبور خواهد کرد!

سلب مسئولیت: تلاش ایران‌دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: CoinDesk

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array