به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، ایلان ماسک بار دیگر با انتشار یک پست طوفان به پا کرد و په په (PEPE) را به پرواز درآورد. در حالی که به نظر می‌رسید هیجان بازار میم کوین‌ها فروکش کرده و نوسانات قیمت این توکن‌های دیجیتال به حاشیه کشانده شده است، روز 13 مارس (23 اسفند) مدیر عامل تسلا، جانی دوباره به په په (PEPE) بخشید. این درحالی است که سایر رقبای این دارایی یعنی شیبا اینو (SHIB)، دوج کوین (DOGE) و فلوکی اینو (FLOKI) شاهد افت قیمت خود بوده‌اند.

افزایش خوش‌بینی درباره په په (PEPE) بعد از پست ایلان ماسک

پستی که روز گذشته ایلان ماسک به اشتراک گذاشت، رنگ و بویی از حس علاقه مشهورترین کارآفرین جهان به میم کوین په په داشت. این پست که با حمایت بسیاری از افراد مشهور همراه شد، روحیه صعودی را به بازار این میم کوین برگرداند.

توییت ماسک درباره په په

در زمان نگارش این خبر، قیمت په په طی 24 ساعت گذشته افزایش قابل توجه 16.82 درصدی را نشان می‌دهد و با قیمت 0.00001026 دلار معامله می‌شود. همزمان با این افزایش قیمت، حجم معاملات په په  نیز 62.53 درصد بیشتر شد و جهش 18.20 درصدی ارزش بازار آن نشان داد که گاوها (خریداران) فعلاً کنترل کاملی بر بازار آن دارند.

لازم به ذکر است که داده‌های پلتفرم تحلیلی کوین گلس (Coinglass) از افزایش ۱۵.۳۳ درصدی بهره باز این میم کوین و رسیدن به رقم ۱۲۵.۴۴ میلیون دلار خبر می‌دهد، در حالی که حجم این نوع معاملات نیز ۴۸.۴۹ درصد افزایش یافته و به ۱.۳۸ میلیارد دلار رسیده است. این امر از غلبه یک روند صعودی قوی در بازار حکایت دارد که با افزایش قیمت و هجوم سرمایه‌گذاران همسو شد. همین ورود سرمایه‌های جدید به فعالیت‌ هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران در بازار دامن زد.

نمودار هفتگی قیمت په په (PEPE)
نمودار هفتگی قیمت په په (PEPE)

از نقطه نظر تکنیکال نیز، بیشتر اندیکاتورهای ارائه شده در Trading View تمایل خرید در میان فعالان بازار را نشان می‌دهند. البته اندیکاتور شاخص مقاومت نسبی (RSI) این دارایی اکنون در حوالی سطح 72 در نوسان است که ممکن است نشانگر آن باشد که با نزدیک شدن به منطقه اشباع خرید، په په (PEPE) به استقبال مرحله تحکیم خواهد رفت. با این حال، پست اخیر ایلان ماسک و به دنبال آن رالی قدرتمند قیمت، موجی هیجانی از خوش‌بینی مضاعف را برای این میم کوین به همراه داشت؛ به همین جهت باید منتظر ماند و دید تاثیر صحبت‌های این اینفلوئنسر مشهور تا چه مدت می‌تواند به پامپ قیمت په‌په کمک کند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array