به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، پلتفرم تحلیل داده لونار کراش (LunarCrush) اخیراً داده‌های مهمی را در مورد میم کوین جنجالی په‌په (PEPE) منتشر کرده است که نشان می‌دهد قیمت این توکن می‌تواند در کوتاه مدت مومنتوم صعودی بیشتری پیدا کند؛ هرچند رنگ قرمز نمودار په‌په (PEPE) از سناریوی دیگری حکایت دارد. ولی آیا احتمال دارد به زودی شاهد چرخش قیمت و صعودی شدن روند حرکت آن باشیم؟

آیا په‌په (PEPE) می‌تواند دوباره صعودی شود؟

طبق داده‌های LunarCrush، میم کوین په‌په (PEPE) از نظر امتیاز گلکسی (Galaxy Score) در صدر فهرست ارزهای دیجیتال قرار دارد. این معیار را می‌توان به عنوان یک سیگنال صعودی معمولی در نظر گرفت، بنابراین نشان می‌دهد که قیمت پتانسیل صعودی شدن را دارد. در این معیار، بایننس کوین (BNB) و الروند (EGLD) در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

هرچند این پیش‌بینی هنوز در واقعیت محقق نشده است، چراکه قیمت په‌په (PEPE) در ساعات گذشته حدود 1٪ کاهش یافته است و در این لحظه با ارزش بازاری در حدود 683 میلیون دلار با قیمت 0.000001739 دلار معامله می‌شود و در جایگاه شصت و چهارم بازار رمزارزها ایستاده است.

بررسی شاخص‌های بازار په‌په (PEPE)

با نگاهی به توزیع موجودی په‌په (PEPE) دیدگاه صعودی این دارایی بیشتر تایید می‌شود. میزان موجودی این توکن در صرافی‌ها به تازگی کاهش و موجودی در گردش آن در خارج از صرافی‌ها افزایش یافته است. این وضعیت می‌تواند نشانه‌ای معمول از احتمال انباشت بیشتر یک دارایی باشد. نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) په‌په (PEPE) نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

علاوه بر این، آخرین افت قیمت په‌په با کاهش حجم معاملات همراه بود که باعث افزایش خوش‌بینی معامله‌گران نسبت به آینده این رمزارز می‌شود.

شاخص های بازار په په PEPE
منبع: Santiment

همانند سایر معیارها، حجم اجتماعی این میم کوین ثابت مانده است که نشان‌دهنده محبوبیت آن در جامعه رمزارزها است. احساسات مثبت پیرامون PEPE نیز همچنان در بازار غالب است.

نمودار روزانه په‌په (PEPE) نشان می‌دهد که گاوها کنترل بازار را در دست گرفته‌اند. این استدلال را می‌توان با صلیب صعودی تشکیل شده توسط نوار میانگین متحرک نمایی (EMA)  توجیه کرد. شاخص همگرایی-واگرایی میانگین متحرک (MACD) نیز با یافته‌های حاصل از نوار EMA مطابقت دارد. شاخص مقاومت نسبی آن (RSI) نیز همچنان در سطوح بالا قرار دارد و صعودی به نظر می‌رسد.

نمودار قیمت په په PEPE

با این وجود، شاخص جریان پول (MFI) دلیلی برای نگرانی است، زیرا در نزدیکی منطقه اشباع خرید قرار دارد. اگر MFI وارد منطقه اشباع خرید شود، احتمالاً شاهد افزایش فشار فروش روی این میم کوین خواهیم بود.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: ambcrypto

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array