به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، چهارسال بعد از آغاز همکاری با کمپانی اپل در زمینه صدور کارت بانکی Apple Card، به‌نظر می‌رسد مؤسسه مالی و سرمایه‌گذاری Goldman Sachs در پی یافتن راهی برای پایان این روابط همکاری است.

به گزارش روزنامه معتبر The Wall Street Journal، مؤسسه مالی اعتباری Goldman Sachs “در جستجوی راهی برای خروج از رابطه همکاری و معامله عالی‌رتبه خود با کمپانی اپل است”.
معامله میان این دو شرکت اخیراً به بازگشایی حساب‌های سرمایه‌گذاری برای دارندگان کارت بانکی Apple Card رسیده بود.

 Goldman Sachs

جایگزینی مؤسسه Goldman Sachs با بانک American Express

براساس گزارش این رسانه، مؤسسه سرمایه‌گذاری Goldman Sachs امیدوار است که وظیفه خود را به بانک American Express بسپارد. اما تا این لحظه هنوز هیچ‌چیز قطعی نیست و هنوز مشخص نیست که آیا کمپانی اپل از این جایگزینی استقبال کرده و آن را بپذیرد یا خیر.

با این حال، جای تعجب نخواهد بود اگر چنین انتقالی مورد تأیید قرار بگیرد. در اوایل سال جاری میلادی، مدیرعامل مؤسسه مالی Goldman Sachs، دیوید سولومن گفته بود که “در پی یافتن راه‌حل‌های استراتژیک جایگزین” برای بخش مشتریان این مؤسسه می‌باشد.

علاوه‌بر همکاری Goldman Sachs با کمپانی اپل، این مؤسسه با کارخانه خودروسازی General Motors در ارائه کارت‌های بانکی و کمپانی GreenSky نیز همکاری دارد. این مؤسسه مالی در سال 2021، کمپانی GreenSky، متخصص در امور مالی را به مبلغ 2.2 میلیارد دلار خریداری کرده بود.

این اخبار حاصل شنیده‌های چند منبع آگاه هستند و علاوه‌بر روزنامه WSJ؛ رسانه CNBC نیز اخبار مشابهی را منتشر کرده بود. اما درحال حاضر نه کمپانی اپل و نه مؤسسه مالی و سرمایه‌گذاری Goldman در این باره اظهارنظری نکرده‌اند.

منبع: techcrunch

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array