به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، صرافی ارزهای دیجیتال بایننس پذیرش کاربران ساکن بریتانیا را از ساعت 17:00 به وقت محلی روز 16 اکتبر (24 مهر) به حال تعلیق درآورده است.

بر اساس اعلام رسمی صرافی بایننس، این اقدام پس از آن صورت گرفت که در تاریخ 10 اکتبر (18 مهر) مرجع راهبرد امور مالی انگلستان (FCA) الزامات لازم‌الاجرای قانونی را برای شریک این صرافی یعنی Rebuildingsociety.com Ltd (REBS) اعمال کرد. یکی از موارد این حکم این است که REBS از هرگونه تبلیغات در ارتباط با محصولات و خدمات بایننس در بریتانیا منع می‌شود. این صرافی در این خصوص نوشت:

«در حال حاضر بایننس به دنبال یافتن یک approver دیگر با مجوز FCA است. با این حال، ممکن است در طول مدتی که با این approver مجاز وارد همکاری شده و بتوانیم تبلیغات مالی مجاز خود را داشته باشیم، محدودیت‌های موقتی در پلتفرم ما (هم وبسایت رسمی بایننس و هم اپلیکیشن موبایلی صرافی) اعمال ‌شود.»

بایننس بریتانیا

وضعیت کاربران فعلی بریتانیا

کاربران فعلی بایننس در بریتانیا خدمات خود را همچنان حفظ خواهند کرد. با این حال، صرافی تصریح کرده است که “هیچ محصول و خدمات جدیدی در این دوره موقت در دسترس آنها قرار نخواهد گرفت.” محصولات مختلفی مانند کارت‌های هدیه، آکادمی بایننس، بخش پژوهشی بایننس، بایننس فید و پاداش ارجاع (کدهای رفرال) موجود در پلتفرم بین‌المللی بایننس در حال حاضر در پلتفرم بریتانیا در دسترس نیستند.

کوین تلگراف قبلاً گزارش داده بود که مرجع راهبرد امور مالی انگلستان (FCA) اجرای یک سری قوانین جدید در زمینه بازاریابی رمزارزها را آغاز کرده است که صرافی‌ها را ملزم می‌کند «محصولات خود را به طور کاملاً شفاف، منصفانه و صادقانه برای مصرف‌کنندگان بریتانیایی معرفی و به بازار عرضه کنند و در عین حال هشدارهای خطر را به اطلاع مردم برسانند.» این حکم در آن زمان به شرکت‌های ثبت شده در مرجع راهبرد امور مالی انگلستان اجازه می‌داد بازاریابی محصولات و خدماتی را به نمایندگی از شرکت‌های خارج از انگلستان انجام دهند که در FCA ثبت نشده‌اند. بایننس قصد داشت با کمک REBS به کاربران بریتانیایی اجازه دهد محصولات و خدمات صرافی را از طریق یک دامنه محلی مشاهده کنند، زیرا صرافی در FCA ثبت نشده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array