به گزارش ایران دکونومی، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، ساعت و صنایع وابسته، روز ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور معاون وزیر صمت و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل نمایشگاه بین الملی تهران افتتاح شد.

نمایشگاه تا 15 بهمن 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی ایران مال در حال برگزاری است و علاقمندان از ساعت 12 الی 21 می‌توانند برای بازدید مراجعه نمایند.

در پانزدهمین دوره نمایشگاه طلا و جواهر تهران، بیش از 100 شرکت داخلی در فضایی به مساحت حدود 20 هزار متر مربع و در سه سالن، آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه طلا، نقره، ساعت، جواهر، ماشین آلات و صنایع وابسته را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌اند.

در نمایشگاه طلا و جواهر تهران، بیش از ۱۵۰ شرکت حضور دارند که از میان این تعداد ۱۰ شرکت دانش‌بنیان و ۱۰ نمایندگی شرکت‌های خارجی از کشورهایی چون ایتالیا و آلمان حضور دارند. به این ترتیب، نمایشگاه فرصتی برای رقابت درخصوص تولید، بازاریابی و فروش است و از جمله اهداف آن می‌توان به معرفی توانمندی تولیدی و صادراتی، معرفی تشکل‌های صادراتی صنعت طلا و جواهر، تبادل اطلاعات تولیدی و صادراتی با تولیدکنندگان مصنوعات طلا، نقره و جواهر کشور و خرید و فروش و مبادلات تجاری با تولیدکنندگان و تجار فعال اشاره نمود.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array