به گزارش ایران دکونومی، هفتمین دوره نمایشگاه گیاهان دارویی تهران ۱۴۰۲، در تاریخ ۲۲ الی ۲۵ آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

استفاده از گیاهان دارویی و فرآورده ‏های گیاهی موجب می ‏شود که پزشکان طب سنتی بتوانند یک بیماری را بدون هیچ عوارض جانبی از بین ببرند. از این رو، امروزه شرکت‏‌های تولید دارو و فرآورده‏‌های گیاهی و طب سنتی بسیار زیادی تاسیس شده‌اند. از مهمترین بخش‌های این نمایشگاه می‌توان به «داروهای گیاهی و فرآورده‌های دارویی»، «اسانس و عصاره‌های گیاهی»، «کشاورزی»، «غذایی»، «دمنوش و نوشیدنی‌های گیاهی»، «ماشین آلات و تجهیزات»، «محصولات آرایشی و بهداشتی» اشاره نمود.

نمایشگاه بین المللی گیاهان دارویی 1402

مسئولان و متخصصان از سال 1396 تا به امروز، تلاش نموده ‏اند تا با برگزاری جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، طب سنتی را به بازدیدکنندگان آموزش دهند و آن‏ ها را با درمان به روش گیاهان دارویی آشنا سازند.

هفتمین دوره نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران، با ارائه جدیدترین دستاوردهای فناورانه زنجیره ارزش گیاهان دارویی و طب ایرانی و با حضور تمامی ارکان اکوسیستم نوآوری و فناوری حوزه گیاهان دارویی و اعضای مختلف اقتصاد دانش بنیان، شامل صنعت‌گران، مسئولین و متقاضیان داخلی و خارجی، برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array