به گزارش ایران دکونومی و بر اساس اعلام «اعضای هیات مدیره اتاق اصناف تهران»، نمایشگاه‌ بهاره 1402 از تاریخ ۱۵ تا ۲۵ اسفند 1402 در پنج نقطه تهران برگزار خواهد شد و واحدها متعهد شده‌اند از ۲۰ تا ۶۰ درصد تخفیف بدهند.

نمایشگاه‌های بهاره یا همان نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از جمله نمایشگاه‌های مهم آخر سال است که هر سال در اسفند ماه و برای حمایت از کسب و کارهای مختلف برگزار می‌شود.

«حمیدرضا رستگار» رئیس اتاق اصناف، در نشست خبری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره و ضیافت رمضان عنوان کرد: «برگزاری هر بازاری خارج از تنظیم بازار و کارگروه نمایشگاهی اتاق اصناف، خلاف قانون است و این مسیر باید از اتاق اصناف طی شود. هدف اتاق اصناف این است که پایان سال بازار منصفانه و با نظارت دقیق داشته باشیم‌.»

وی در ادامه افزود: «اصناف به دنبال عرضه کالاهای با کیفیت با نازلترین قیمت در این نمایشگاه هستند و در این زمینه جلسات زیادی برگزار شد تا این نمایشگاه به بهترین شکل انجام شود.»

پوشاک، آجیل، شیرینی و میوه از مهم‌ترین کالاهای عرضه شده در غرفه‌های فروش بهاره و بازار شب عید است که از تخفیف حداقل 10 تا 25 درصدی برخوردار هستند. به طور معمول ساعات بازدید نمایشگاه‌های عیدانه در ایام نزدیک به عید از 11 صبح تا 21 و جمعه‌ها از ساعت 13 تا 21 می‌باشد.

نمایشگاه بهاره با تنوع بالایی از اجناس و قیمت مناسب، تجربه خرید عید فوق العاده‌ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اجاره غرفه نمایشگاه بهاره فرصت خوبی را در اختیار تولید کنندگان داخلی قرار می‌دهد تا جدیدترین محصولات خود را در فضایی مناسب به نمایش بگذارند. این نمایشگاه ها علاوه بر حمایت از تولید کنندگان داخلی به مصرف کنندگان هم امکان مقایسه قیمت و خریدی مناسب می‌دهد. 

در نمایشگاه بهاره تنها باید افراد دارای مجوزهای صنفی و تولیدی حضور یابند تا محصولات خود را به صورت مستقیم عرضه کنند. همچنین در این نمایشگاه‌ها نظارت‌های صنفی و بازرسی وجود دارد تا کالاهای غیرمجاز به فروش نرسد یا گرانفروشی صورت نگیرد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array