به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، در راستای تلاش‌های مستمر تیم توسعه‌دهندگان شیبا اینو برای تقویت این اکوسیستم، لوسی (Lucie)، مدیر بازاریابی شیباریوم (Shibarium)، اعلام کرد به زودی چندین به‌روزرسانی بزرگ برای بازی شیبا اترنیتی (Shiba Eternity) منتشر خواهد شد. گفته می‌شود نسخه بلاکچین این بازی به تازگی معرفی شده است و پس از انتشار رسمی، با چند به‌روزرسانی تجربه کاربری آن بهبود خواهد یافت.

به گفته لوسی این به روز‌رسانی‌ها برای هولدرهای توکن‌های شیبا اینو  (SHIB)، لیش (LEASH) و شیبوشی (SHEB) از اهمیت زیادی برخوردار خواهند داشت.

تاثیرات مثبت بازی شیبا اترنیتی بر قیمت شیبا اینو

طبق گزارش‌های منتشر شده، مکانیسم مبتکرانه بازی شیبا اترنیتی (Shiba Eternity) با هدف افزایش ارزش شیبا اینو طراحی شده است. در همین راستا، بخشی از درآمد حاصل از خریدهای درون بازی به بازخرید و سوزاندن توکن‌های شیبا اینو (SHIB ) اختصاص خواهد یافت. همین استراتژی توکن‌سوزی، با کاهش موجودی در گردش این توکن باعث کاهش عرضه و در نتیجه بهبود قیمت آن خواهد شد. به همین سبب سرمایه‌گذاران و جامعه شیبا تغییرات این بازی را با دقت زیر نظر می‌گیرند.

نمودار شیبا اینو بعد از خبر بازی شیبا اترنیتی

لازم به ذکر است که در زمان نگارش این مطلب، شیبا اینو (SHIB) با افت 2.31 درصدی در تایم فریم روزانه، همانند بخش زیادی از بازار در منطقه قرمز فرو رفته و با قیمت 0.00002783 دلار ترید می‌شود. این کاهش قیمت ارزش بازار این میم کوین محبوب را نیز دستخوش تغییر کرده و به مرز 16.399 میلیارد دلار رسانده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array