به گزارش ایران دکونومی، صبح امروز (۷ بهمن ۱۴۰۲) کانال رسمی بازی تلگرامی نات کوین (Notcoin) با انتشار اطلاعیه‌ای، عرضه توکن این بازی را تایید کرد. در این اطلاعیه، آینده مالی توکن نات کوین، نحوه توزیع آن بین کاربران، توکن سوزی و‌ آینده این استخر را تا حدودی توضیح داده، اما نکات مبهمی نیز در آن به چشم می‌خورد.

در این اطلاعیه‌ نوشته شده:

در ۲۶ روز، ۲۰ میلیون نفر به نات کوین ملحق شده‌اند. توکن NOT در چند هفته آینده مینت (عرضه روی بلاکچین) خواهد شد. از پیش‌فروش و این‌جور مزخرفات خبری نیست. قیمت نات کوین بعد از لیست‌شدن در صرافی‌ها را حدس بزنید. حضور در لیگ، دعوت از دوستان و فعالیت شما در بازی اهمیت دارد.

عرصه توکن نات کوین Notcoin

نحوه توکن‌سوزی نات کوین

در اطلاعیه کانال رسمی پروژه نات کوین همچنین به تعداد محدود این توکن اشاره شده و گفته شده که بعد از عرضه توکن نات کوین روی بلاکچین، توکن جدیدی اضافه نخواهد شد و توکن‌هایی که باقی مانده‌اند نیز سوزانده می‌شوند.

به گفته تیم توسعه دهنده نات کوین، ماینینگ این توکن از طریق استخرها ادامه می‌یابد؛ که البته توضیح بیشتری در این زمینه داده نشده است.

در آخر نوشته شده که “در پایان بازی ربات‌ها از بین می‌روند”. در این قسمت ابهاماتی وجود دارد و تعریف دقیقی برای کلمه ربات‌ها ارائه نشده است. باید منتظر ماند و دید که منظور، آن دسته از افرادی است که بازی را دور می‌زنند، یا ربات‌هایی که در خود بازی وجود دارد و به کاربران اجازه می‌دهد تا در ساعت‌هایی که در بازی حضور ندارد، به موجودی کاربر سکه اضافه شود.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array