به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، صرافی ارزهای دیجیتال آمریکایی کوین بیس اعلام کرد که سرمایه‌گذاران نهادی می‌توانند از طریق شعبه بین‌المللی آن به خدمات معاملات اسپات رمزارزها دسترسی داشته باشند.

کوین بیس در اطلاعیه منتشر شده روز 13 دسامبر (22 آذر) خود گفت که مشتریان سازمانی مستقر در خارج از ایالات متحده می‌توانند زین‌پس رمزارزهای بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را در برابر استیبل کوین USDC معامله کنند.

طبق این بیانیه، این سرویس از روز 14 دسامبر (23 آذر) راه‌اندازی شده و به تدریج سرمایه گذاران خرد، توکن‌های دیگر و ویژگی‌ها و استراتژی‌های معاملاتی جدیدی را شامل خواهد شد که بازده سرمایه کاربران را افزایش می‌دهد. کوین بیس گفت:

«ما تردید سرمایه‌گذاران و اعضای جامعه کریپتو برای تعامل با صرافی‌های ایالات متحده به دلیل چشم‌انداز نظارتی در حال تغییر و نامطمئن این کشور را به خوبی درک می‌کنیم. در همین راستا با افتخار از فاز بعدی گسترش فعالیت این صرافی در عرصه بین‌المللی رونمایی می‌کنیم. بازارهای اسپات برای کاربران غیرآمریکایی واجد شرایط، برای پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های منحصر به فرد پایگاه کاربران جهانی ما راه‌اندازی شد.»

—(coinbase@) ؛ 13 دسامبر 2023
کوین بیس

چالش‌های حقوقی کوین بیس

کوین بیس در حال حاضر همچون بایننس و کراکن، با شکایتی از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) روبه‌رو است که ماه ژوئن با اتهام فعالیت به عنوان یک بورس اوراق بهادار، کارگزار و آژانس تسویه وجوه ثبت نشده علیه این صرافی مطرح شد.

این صرافی پلتفرم بین‌المللی خود را در ماه می راه‌اندازی و کار خود را با معاملات آتی دائمی بیت کوین و اتریوم برای سرمایه گذاران نهادی آغاز کرد. در ماه سپتامبر، این صرافی اعلام نمود برای ارائه خدمات مشابه به معامله‌گران خرد، گستره فعالیتش را افزایش خواهد داد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع:  cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array