به گزارش ایران دکونومی، ویدیوهایی در فضای مجازی پخش شده که نشان می‌دهد شرکت مخابرات اقدام به تخریب تجهیزات فیبر نوری بعضی شرکت‌های اینترنتی کرده است. عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تایید این تصاویر، به شفقنا گفت: «شرکت مخابرات ایران دیگر تنها بازیگر حوزه ارتباطات ثابت نیست و باید بپذیرد که رقبایی برای آن درست شده و رفقای جدیدی پیدا کرده است. این شرکت باید در یک فضای رقابتی کار کند و مردم حق انتخاب داشته باشند.»

وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که وزارت ارتباطات دراین‌خصوص چه تدابیری دارد؟، گفت: «ما سمت مردم هستیم؛ هرکسی که بتواند سرویس بهتری برای مردم فراهم کند، طبیعتاً مردم آن سرویس را انتخاب می‌کنند و ما نباید مانع انتخاب مردم شویم.»

مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات، در حاشیه نمایشگاه رسانه‌های ایران، به اظهارات وزیر ارتباطات درخصوص تخریب تجهیزات فیبر نوری توسط شرکت مخابرات واکنش نشان داد.

مجید سلطانی در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: «درباره اخباری که منتشر شده، روابط‌عمومی مخابرات ایران به‌صورت رسمی به این شائبه پاسخ داده است. تا زمانی که درباره اخباری که منتشر می‌شود صحت‌سنجی صورت نگیرد، نمی‌توان تصمیم‌گیری کرد.»

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array