به گزارش ایران دکونومی، مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۱۴۰۱ شرکت افرانت، سوم تیرماه امسال برگزار شد.

«استماع گزارش هیئت‌‌مدیره و بازرس قانونی»، «تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹»، «انتخاب حسابرس و بازرس قانونی»، «انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار»، «تعیینض حق حضور اعضای غیرموظف هیئت‌مدیره»، «تعیین پاداش هیئت‌مدیره» و «سود تقسیمی سالانه» ازجمله مواردی هستند که در دستور جلسه این شرکت قرار داشت.

افرانت طی یک سال گذشته موفق به تحقق سود خالص ۴۷ میلیارد تومانی شد که این رقم به‌ازای هر سهم، ۷۵۶ ریال است. در مجمع عمومی افرانت تصمیم گرفته شد تا ۲۵ درصد از این سود، یعنی ۱۸۸ ریال به‌ازای هر سهم، در میان سهام‌داران تقسیم شود.

سود

تأکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری در حوزه دیتاسنتر

بابک تراکمه، مدیرعامل شرکت افرانت، در مجمع عمومی عادی سالانه ۱۴۰۱ افرانت (سهامی عام) با ارائه گزارش هیئت‌مدیره، اهم فعالیت‌ها و برنامه‌های این شرکت را تشریح کرد.

او با اشاره به روند رشد دیتا، سرمایه‌گذاری در مراکز داده را اجتناب‌ناپذیر دانست و گفت: این امر نقش‌آفرینی افرانت در زیست‌بوم دیجیتال کشور را بیش‌ازپیش نمایان خواهد کرد.

مدیرعامل افرانت توسعه خدمات ابری و افزایش ظرفیت فیزیکی دیتاسنتر با ایجاد و بهره‌برداری از دیتاسنتر جدید این شرکت را به‌عنوان محور اصلی برنامه‌های افرانت در سال جاری اعلام کرد و گفت: وجود بیش از سه هزار مشتری سازمانی در افرانت، از سرمایه‌های شرکت ما است و امیدواریم با تکیه بر دانش و سرمایه انسانی افرانت، منافع ذی‌نفعان شرکت را تأمین کنیم.

منبع: دیجیاتو

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array