به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم به تازگی 500 واحد اتر (ETH) به ارزشی حدود 1.1 میلیون دلار را به کیف پول حضانتی کوین بیس منتقل کرده است.

بر اساس توییتی که پلتفرم تحلیل داده Lookonchain به اشتراک گذاشته است، انتقال این حجم عظیم از اتریوم به یک صرافی رمزارزی توجه جامعه ارزهای دیجیتال را شدیداً به خود جلب و بحث‌ها و گمانه‌زنی‌هایی را در مورد نیات احتمالی او از این اقدام ایجاد کرده است.

توضیحات بوترین درباره انتقال 1 میلیون دلاری اخیر

ویتالیک بوترین در پاسخ به کنجکاوی فزاینده و سوء تفاهم‌های احتمالی پیرامون اقدام اخیر خود به پلتفرم آنلاین Warpcast رفت و اظهار داشت که انتقال اتریوم (ETH) به پلتفرم‌های معاملاتی مثل صرافی‌ها نباید لزوماً به عنوان سیگنال فروش تلقی شود. در عوض، او توضیح داد که اینگونه نقل و انتقال‌ها عمدتاً کمک‌های مالی او به موسسات خیریه، سازمان‌های غیرانتفاعی یا پروژه‌های دیگر هستند. به گفته او، دریافت‌کنندگان این کمک‌ها، اتریوم اهدا شده را برای پوشش هزینه‌های عملیاتی خود خواهند فروخت.

بوترین خاطرنشان کرد که از سال 2018 تاکنون هیچ اتریومی را برای سود شخصی نفروخته است و بر تعهد خود به استفاده از دارایی‌های رمزارزی برای فعالیت‌های بشردوستانه و پروژه محور تاکید کرد.

عملکرد قیمت اتریوم (ETH)

در حال حاضر، اتریوم پس از تجربه کاهش 1.88 درصدی در تایم فریم روزانه، به محدوده 2207 دلار رسیده است. در واقع، علیرغم نوسانات اخیر، ارزش بازار اتریوم همچان قدرت خود را حفظ کرده و اکنون تقریباً معادل 265 میلیارد دلار است. حجم معاملات 24 ساعته این رمزارز نیز در حدود 15.34 میلیارد دلار در نوسان است.

نمودار قیمت اتریوم

در صورت افزایش قیمت، سطوح 2220 دلار، 22250 دلار و در نهایت تراز 2320 دلار مقاومت‌های مهمی هستند که گاوها (خریداران) باید بر آن غلبه کنند. عبور از مانع 2320 دلاری زمینه حرکت به سمت سطوح بالاتر و لمس تراز 2420 دلار و 2550 دلار را هموارتر خواهد کرد.

در مقابل، ادامه اصلاح قیمت، لمس حمایت‌های 2165 دلار، 2120 دلار و حتی 2000 دلار را در پی خواهد داشت. این سناریو با ادامه ریزش تا مرز 1880 دلار می‌تواند موقعیت اتریوم را متزلزل کند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array