به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، میم کوین مبتنی بر اتریوم په‌په (PEPE) با الهام از شخصیت نمادین په‌په قوباغه ساخته شد و در مدت کوتاهی جایگاه خود را در میان دارایی‌های مشابه پیدا کرد، در ادامه دستاوردهای مهم خود، در صرافی بزرگ رمزارزی بیت‌استمپ (Bitstamp) لیست شد.

بیت‌استمپ (Bitstamp) که در سال 2011 تأسیس شد، یکی از باسابقه‌ترین و منظم‌ترین صرافی‌های متمرکز (CEX) ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود که به بیش از چهار میلیون مشتری در سراسر جهان و در بیش از 100 کشور خدمات ارائه می‌دهد. این صرافی روز 13 فوریه با انتشار بیانیه‌ای از لیست شدن این میم کوین در کنار توکن‌هایی مثل LMWR و BLUR در پلتفرم معاملاتی خود خبر داد. این اتفاق به دلیل فرصت بی‌نظیری که برای افزایش نقدینگی و دامنه گسترده‌تری از کاربران در اختیار این دارایی قرار می‌دهد از اهمیت ویژه‌ای برخودار است.

واکنش قیمت به لیست شدن په‌په (PEPE)

عجیب اینکه، این دارایی به جای استقبال از این نقطه عطف، به طور غیرمنتظره‌ای با واکنش منفی، دچار افت قیمت شد. در نتیجه این کاهش، قیمت په‌په (PEPE) پیش از احیای مجدد به مرز 0.000001114 دلار رسید.

این اتفاق کمی برای جامعه کریپتو گیج کننده بود، زیرا به طور معمول، پس از لیست شدن یک دارایی در یک صرافی بزرگ و صاحب‌نام مثل بیت‌استمپ، جهش قیمت اتفاق می‌افتد و آنچه درباره په‌په مشاهده شد با روند معمول بازار در تضاد بود. البته طی چند ساعت اخیر، وضعیت به کلی تغییر کرده و همانطور که انتظار می‌رفت قیمت در مسیر رشد قرار گرفته است.

نمودارهفتگی په‌په (PEPE)

اکنون په‌په (PEPE) در تلاش است تا سطح مقاومت 0.00000114 دلاری را بشکند. ناگفته نماند که این میم کوین از روز 5 فوریه (16 بهمن)، زمانی که در محدوده 0.00000087 به حمایت خوبی رسید، روند بازیابی آرامی را درپیش گرفته است. پس از این روند افزایشی نه‌چندان قدرتمند، قیمت در ناحیه 0.00000114 دلار با مقاومت سختی مواجه شده بود که با میانگین متحرک 50 روزه (MA)، که شاخصی مهم از روندهای بلندمدت است، انطباق دارد.

با وجود اینکه په‌په (PEPE) به علت حضور پررنگ فروشندگان برای دریافت سود، نتوانسته بود بالاتر از این سطح مقاومتی به ثبات کافی برسد، رشد 16 درصدی که قیمت در 24 ساعت گذشته تجربه کرده است می‌تواند آغازی برای عبور از این مانع و تقویت روند افزایش قیمت باشد. گفتنی است که در زمان انتشار این مطلب، په‌په در ناحیه 0.000001255 دلار در نوسان است که بیش از 16 درصد افزایش در تایم فریم روزانه و 30 درصد جهش هفتگی را نشان می‌دهد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array