به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، صرافی ارزهای دیجیتال بایننس آمریکا و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده موافقت کرده‌اند که روی توافقنامه‌ای کار کنند که به این صرافی اجازه دهد تا از مسدود شدن تمام دارایی‌های خود جلوگیری کند.

روز 14 ژوئن (24 خرداد)، بلومبرگ در گزارش خود نوشت که امی برمن جکسون (Amy Berman Jackson)، قاضی منطقه‌ای ایالات متحده این دو نهاد را به یک قاضی بخش ارجاع داده است تا آنها را به سمت مصالحه‌ای با هدف محافظت از سرمایه مشتریان بدون نیاز به تعطیل کردن این صرافی هدایت کنند.

جکسون در جلسه استماع 13 ژوئن (23 خرداد) گفت: «تعطیلی کامل این صرافی نه تنها برای شرکت و مشتریان آن، بلکه به طور کلی برای بازار دارایی‌های دیجیتال عواقب ناگواری به همراه خواهد داشت.»

قاضی جکسون خاطرنشان کرد که تا زمانی که دو طرف با قاضی صلح کنار نیایند، در مورد درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مبنی بر صدور حکم منع موقت تصمیم نهایی را نخواهد گرفت.

اعلام آخرین نتایج این مذاکرات قرار است تا پایان ساعات کاری روز 15 ژوئن (25 خرداد) صورت پذیرد. علاوه بر این، وی خاطرنشان کرده است که به نظر می‌رسد زمانی که بحث سر توافق در این مورد باشد، کمیسیون بورس و اورلق بهادار و بایننس آمریکا “آنقدرها هم از هم دور نیستند”.

قبل از اینکه قاضی جکسون در جلسه استماع تصمیم نهایی را بگیرد، جان رید استارک (John Read Stark)، وکیل اجرایی سابق کمیسیون به 20 هزار دنبال کننده خود در توییتر گفته بود “بین آنچه که هر یک از طرفین از جلسه استماع انتشار دارند، تضاد زیادی دیده می‌شود”. استارک توضیح داد: «البته این بدان معنا نیست که قاضی نمی‌تواند دستور مصالحه داده و زمینه‌های مشترک پیدا کند.»

گفتنی است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا روز 6 ژوئن (16 خرداد) پس از متهم کردن مدیر عامل بایننس به دسترسی به وجوه مشتریان بایننس آمریکا، یک درخواست اضطراری برای یک دستور منع موقت برای این صرافی ارائه کرد. این رگولاتور ادعا کرده است که ژائو 12 میلیارد دلار از وجوه بایننس را از طریق شرکتی به نام مریت پیک (Merit Peak) که تحت کنترل شخص او است، منتقل کرده است.

در یادداشت مشترکی که روز 12 ژوئن (22 خرداد) قبل از جلسه استماع در مورد دستور منع ارائه شد، بایننس آمریکا و ژائو، هر دو ادعاهای مبنی بر سوءاستفاده از وجوه را رد کرده‌اند. آنها کمیسیون را متهم کردند که حتی نمی‌تواند یک نمونه مشخص از سوءاستفاده از وجوه مشتریان این صرافی را پیدا کند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array