به گزارش ایران دکونومی، آن‌طور که در صورت‌های مالی حسابرسی‌شده منتهی به سال ۱۴۰۱ این شرکت در کدال آمده، شرکت سرزمین هوشمند پاد از سال ۱۳۹۳ تأسیس شده است و عمده فعالیت آن در یک سال اخیر بازاریابی، فروش و توسعه نرم‌افزار پاد بوده و میانگین تعداد کارمندان آن نیز در سال ۱۴۰۱، چهار نفر ذکر شده است.

این شرکت در سال گذشته نزدیک به ۸۳۰ میلیون تومان درآمد از ارائه خدمات داشته است. با کسر هزینه‌ها و مالیات، سود خالص سرزمین هوشمند پاد در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۰ میلیون تومان گزارش شده است.

درآمد این شرکت از دو طریق «فروش بسته‌هایAPI » و «پشتیبانی نرم‌افزار پاد» حاصل شده است.

درآمد شناسایی‌شده بابت فروش بسته‌های API به فراخوان اطلاعات از کسب‌وکارها از سوی تأمین‌کنندگان مربوط می‌شود که برای سال گذشته نزدیک به ۸۰ میلیون تومان گزارش شده است. بخش اصلی درآمد سرزمین هوشمند پاد، درآمد حاصل از قرارداد منعقدشده بین این شرکت و بانک پاسارگاد است که به توسعه و پشتیبانی نرم‌افزار پاد می‌پردازد. درآمد از این مسیر برای سال گذشته ۸۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان گزارش شده است.

اما مشتریان بسته‌های API این شرکت چه کسب‌وکارهایی هستند؟ آن‌طور که در صورت‌های مالی آمده است، فناوری اطلاعات سلامت آکسون، سپهر سلامت کویر ایساتیس (پذیرش ۲۴) و ایوان رایان پیام (جیبیت) این خدمت را در سال گذشته دریافت کرده‌اند.

هزینه خدمات شرکت سرزمین هوشمند پاد برای آکسون در سال گذشته ۱۱ میلیون تومان، پذیرش ۲۴ بیش از ۵۳ میلیون تومان و جیبیت نیز ۱۴ میلیون تومان گزارش شده است.

در یک سال گذشته این مجموعه ۲۸۷ میلیون تومان بابت حق‌الزحمه پرسنل توسعه و پشتیبانی نرم‌افزار پاد پرداخت کرده است. همچنین یکی از بخش‌های جالب سایر هزینه‌ها، هزینه ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی برای تولید محتواست. ۱۴ میلیون تومان نیز صرف آبدارخانه و پذیرایی شده است.

منبع: دیجیاتو

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array