به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، پلتفرم شناخته‌شده تجزیه و تحلیل داده‌های آن‌چین Lookonchain گزارشی در مورد اقدام عجیب و تامل‌برانگیز یک نهنگ منتشر کرده که بیش از هرچیزی نشان‌دهنده اعتماد راسخ او به اتریوم است.

بنابر این گزارش، این نهنگ اخیراً 280 واحد رمزارز رپد بیت کوین (WBTC) به ارزش تقریبی 14.6 میلیون دلار از پروتکل امور مالی غیرمتمرکز آوی (Aave) وام گرفته و آن را به 5150 واحد اتریوم (ETH) تبدیل کرده است. این اقدام نشان‌دهنده موضع صعودی قدرتمند وی در مورد اتر و احتمالاً دیدگاه نزولی آن در مورد بیت کوین است که به طور بالقوه نشان از یک تغییر استراتژیک در میان نهنگ‌های کریپتو دارد.

رکورد سالانه جدید اتریوم (ETH)

قیمت اتریوم همزمان با رشد بیت کوین، به 2800 دلار رسیده است که بالاترین سطح آن از ماه می 2022 تاکنون است و بازگشت روند حرکت در بازار کریپتو و اعتماد دوباره سرمایه‌گذاران به این فضا را به خوبی به تصویر می‌کشد. بزرگ‌ترین آلتکوین بازار، در حال حاضر 2.60 درصد افزایش قیمت روزانه را ثبت کرده و با قیمت 2845 دلار معامله می‌شود. این افزایش قیمت ارزش بازار این دارایی را به مرز 341.94 میلیارد دلار رسانده است.

نمودار روزانه اتریوم (ETH)؛
نمودار روزانه اتریوم (ETH)؛ منبع: coinmarketcap

صعود اتریوم نه تنها نشان‌دهنده علاقه روزافزون سرمایه‌گذاران به صنعت بلاکچین و برنامه‌های غیرمتمرکز است، بلکه ماهیت بی‌ثبات بازار ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهد.

یکی از اصلی‌ترین عوامل موثر در افزایش قیمت اخیر اتریوم، انباشت قابل توجه آن توسط سرمایه‌گذاران بزرگ است. گزارش دقیق Lookonchain نشان می‌دهد که از ابتدای فوریه تاکنون یک نهنگ تقریباً 69.5 هزار واحد اتر (ETH) به ارزش حدود 179 میلیون دلار را از صرافی‌هایی مانند بایننس، بای‌بیت (Bybit)، بیت فینکس (Bitfinex) و اوکی اکس (OKEx) جمع‌آوری کرده است.

این روند انباشت انبوه با افزایش تقریباً 24 درصدی قیمت اتریوم در کوتاه مدت همزمان شده است. چنین فعالیت‌های برجسته‌ای توسط نهنگ‌ها اغلب نشان‌دهنده اعتقاد قوی آنها به عملکرد آینده یک دارایی است که معمولاً به طور یکسان، موجب تشویق سرمایه‌گذاری‌های بیشتر توسط سرمایه‌گذاران خرد و نهادی می‌شود.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array