به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، سگ کلاهدار (WIF) سولانا موفق شد با یک حرکت قدرتمند، میم کوین محبوب په په (PEPE) را پشت سر گذاشته و به بزرگ‌ترین میم کوین شبکه سولانا به لحاظ ارزش بازار تبدیل شود. این میم کوین در سال 2024 افزایش قیمت خارق‌العاده بیش از 2000 درصدی را شاهد بوده است و از 0.17 دلار روز 1 ژانویه به مرز 4 دلار رسیده است. این درحالی است که فلوکی اینو (FLOKI) و په په (PEPE) در مدت مشابه به ترتیب 558 درصد رشد و 455 درصد رشد داشته‌اند.

البته با وجود این رشد چشمگیر، این دارایی هنوز با دو غول اصلی بازار میم کوین‌ها یعنی دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) فاصله زیادی دارد.

ارزش بازار سگ کلاهدار (WIF)
ارزش بازار سگ کلاهدار (WIF) در مقایسه با سایر میم کوین‌ها، منبع: مساری

صعود سگ کلاهدار به رتبه سوم بازار میم کوین‌ها

سگ کلاهدار (WIF) با رشد خیره کننده 66.22 درصدی خود طی هفت روز گذشته، به رتبه سومین میم کوین بزرگ از نظر ارزش بازار رسیده است. در زمان نگارش این مطلب، این دارایی بیش از 24 درصد رشد روزانه را پشت سر گذاشته و با قیمت 4.46 دلار ترید می‌شود. شاخص مقاومت نسبی 7 روزه (RSI)  در نمودار این ارز با کاهشی جزئی از 86 به 85 رسیده است که از فضای بیشتر برای افزایش قیمت خبر می‌دهد.

نمودار روزانه سگ کلاهدار (WIF)
نمودار روزانه سگ کلاهدار (WIF)

آخرین نمونه افت شاخص RSI در نمودار هفتگی WIF با افزایش قابل توجه بیش از 100٪ قیمت آن طی دو هفته بعد دنبال شد. این الگو نشان‌دهنده پتانسیل رشد قیمت در روزهای آینده است. به علاوه اینکه، خطوط میانگین متحرک نمایی (EMA) در زیر خط قیمت فعلی قرار دارند و خطوط کوتاه مدت بالاتر از خطوط بلند مدت در حرکت هستند. این وضعیت از وجود یک روند صعودی قابل اطمینان خبر می‌دهد. ناگفته نماند که وقوع یک روند نزولی پیش‌بینی نشده می‌تواند قیمت WIF را تا مرز 2.12 دلار کاهش دهد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: beincrypto

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array