به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، علاقه‌مندان به بازار ارزهای رمزپایه این روزها با خبرهای خوشحال‌کننده بسیاری روبه‌رو می‌شوند. این بار میم کوین مبتنی بر سولانای سگ کلاهدار (WIF)، توانسته توجه همه را به خود جلب کند. با توجه به تحولات گسترده‌ای که اخیراً پیرامون میم کوین‌ها شاهد بوده‌ایم، این دسته از دارایی‌های دیجیتال بیش از هر زمان دیگری در کانون توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته‌اند. به دنبال عملکرد چشمگیر این دارایی طی هفته‌های اخیر، پلتفرم معاملاتی رابینهود با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که توکن WIF را در لیست دارایی‌های خود قرار می‌دهد. انتشار این خبر سر و صدای زیادی در جامعه ارزهای دیجیتال به پا کرده است.

آنچه به اهمیت این خبر می‌افزاید، جایگاه رابینهود به عنوان یک پلتفرم تجاری محبوب در سطح جهان و به‌ویژه در ایالات متحده است. دسترسی کاربران این صرافی به سگ کلاهدار (WIF) کمک خواهد کرد مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کند. این توسعه به‌طور خاص، پس از تعامل WIF با راه‌حل لایه 2 اتریوم یعنی آربیتروم (Arbitrum) اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

پس از اعلام این خبر، قیمت توکن WIF شروع به افزایش کرد و به سقف محلی 1.01 دلار رسید. البته این افزایش قیمت مدتی بعد متوقف شد و این میم کوین اکنون با قیمت 0.8822 دلار معامله می‌شود. لازم به ذکر است که اظهارات اینفلوئنسر محبوب رمزارزها یعنی هساکا (Hsaka) درباره پتانسیل لیست شدن این دارایی در یک صرافی متمرکز (CEX)، گمانه زنی‌های زیادی را در بین سرمایه‌گذاران برانگیخته است.

نمودار روزانه قیمت سگ کلاهدار (WIF)
نمودار روزانه قیمت سگ کلاهدار (WIF)

محبوبیت روزافزون سگ کلاهدار (WIF)

به نظر می‌رسد سگ کلاهدار (WIF) به دلیل علاقه فزاینده جامعه به آن، توانسته است به موفقیت بزرگی در میان سایر میم کوین‌های مشابه دست یابد. در این مرحله، توجه تحلیلگر محبوب رمزارزها یعنی Ansem و پشتیبانی بعدی Hsaka از آن، عواملی بودند که پتانسیل رشد WIF را تقویت کردند. دیدگاه‌های Hsaka منجر به این گمانه‌زنی شده است که WIF به زودی در یک صرافی متمرکز بزرگ لیست خواهد شد.

پیش‌بینی‌های Hsaka مبنی بر لیست شدن WIF، به‌عنوان یک میم کوین مبتنی بر سولانا با حجم معاملاتی بیش از یک میلیارد دلار، در صرافی‌های ارزهای دیجیتال پیشرو، بسیار حائز اهمیت است. البته گفته شده است که در حال حاضر بایننس یک قرارداد دائمی برای WIF اضافه کرده است، اما هنوز معاملات اسپات آن در این پلتفرم امکان‌پذیر نیست.

علاوه بر این، مشخص است که کوین بیس، یکی دیگر از پلتفرم‌های محبوب معاملات ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده هم هنوز WIF را لیست نکرده است. این امر باعث می‌شود سرمایه‌گذاران امیدوار باشند این دو پلتفرم پیشرو در صنعت کریپتو به زودی به استقبال این میم کوین محبوب بروند.

فهرست شدن سگ کلاهدار (WIF) در رابینهود پیشرفت مهمی است که دنیای ارزهای دیجیتال را هیجان زده کرده است و نشان می‌دهد که این حرکت پتانسیل رشد WIF را افزایش داده و امید به حضور آن در صرافی‌های بزرگ‌تر را بیشتر کرده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: en.coin-turk

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array