به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بایننس، پلتفرم پیشروی معاملات رمزارزی، با معرفی ساگا (SAGA) به عنوان پنجاه و یکمین پروژه لانچ‌پول خود، اطلاعیه هیجان‌انگیزی را برای جامعه کریپتو منتشر کرد. این رونمایی نقطه عطف مهم دیگری در تلاش‌های مستمر بایننس در راستای ارائه فرصت‌های نوآورانه برای کاربران خود است.

یکی از ویژگی‌های کلیدی این راه‌اندازی، ارائه فرصتی برای کاربران بایننس است تا بتوانند در یک بازه زمانی چهار روزه، توکن‌های بایننس کوین (BNB) و استیبل کوین FDUSD خود را در استخرهای جداگانه استیک کنند. در ازای سپرده‌گذاری این دارایی‌ها، شرکت‌کنندگان می‌توانند توکن‌های ساگا (SAGA) را دریافت کنند که تازه‌ترین دارایی افزوده شده به اکوسیستم متنوع دارایی‌های دیجیتال بایننس است. علاوه بر این، قرار است Saga در تاریخ 9 آوریل (21 فروردین) با جفت‌های معاملاتی مختلف در بایننس لیست شود.

ساگا بایننس

جزیات لانچ پول ساگا (SAGA)

با نگاهی عمیق‌تر به راه‌اندازی ساگا (SAGA)، درمی‌یابیم که این پروژه، فراتر از یک توکن، یک دارایی دیجیتال با مجموعه‌ای از ویژگی‌های از پیش تعیین شده، از جمله نام، حداکثر عرضه توکن و پیچیدگی‌های قرارداد هوشمند است. برای مشارکت در این لانچ پول و استیک کردن دارایی‌ها برای کسب توکن‌های SAGA، کاربران باید از شرایط خاصی پیروی کنند.

این شرایط شامل الزامات احراز هویت (KYC)، تضمین انطباق با استانداردهای نظارتی و افزایش امنیت اکوسیستم است. علاوه بر این، یک سقف زمانی برای هر کاربر ایجاد شده است که چارچوبی منصفانه و عادلانه برای همه شرکت‌کنندگان ارائه می‌دهد. استخرهای پشتیبانی شده برای استیک دارایی‌ها شامل BNB و FDUSD هستند که هر کدام بر اساس مشارکت آنها پاداش‌های مربوطه را به کاربران ارائه می‌دهند. دوره کشت سود در این پروژه چهار روز بوده و با طراحی دقیق خود، روند توزیع توکن‌ها را بهینه می‌کند تا تجربه‌ای روان و پرارزش را برای شرکت‌کنندگان تضمین نماید.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array