به گزارش ایران دکونومی، مدتی بود که سامانه اینماد با مشکل مواجه شده بود و علت این مشکل نیز، یکپارچه‌سازی پایگاه داده‌های مختلف و ارتباط با سامانه‌های دیگر دستگاه‌ها عنوان شده بود که به گزارش روابط عمومی مرکز تتا، این مشکلات در سامانه جدید اینماد وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی این سازمان، سامانه جدید با هدف تسهیل و تسریع امور برای کسب‌وکارهای اینترنتی راه‌اندازی شده است. این تغییرات بر اساس بهینه‌سازی، یکپارچه‌سازی فرآیندها، هوشمندسازی بر طبق بازخوردهای دریافتی بخش خصوصی صورت گرفته است. این سامانه در انتهای شهریور گذشته پیاده‌سازی و عملیاتی شد.

اینماد تتا

سرپرست معاونت تسهیل تجاری و توسعه کاربردهای مرکز تتا با اشاره به این که در اعمال این تغییرات اطلاعات ۱۸۰هزار کسب‌وکار اینترنتی انتقال یافته و اینماد مثل قبل به کاربران خدمات خواهد داد گفت: «البته برای حدود ۲۰۰ کسب‌وکار از ۱۸۰ هزار کسب‌وکار دارای اینماد فعال در این جابه‌جایی مشکلاتی ایجاد شده بود که این مشکلات در هفته گذشته به طور کامل برطرف شده، اما سایر اینمادها و درگاه‌های پرداخت برای کاربران قبلی سامانه همچنان بدون مشکل در حال فعالیت‌اند.»

ندا مصطفوی افزود: «طی دو هفته اخیر از زمان به‌روزرسانی سامانه تاکنون، ۱۵۰۰ اینماد جدید نیز بدون مشکل صادر شده که فهرست کامل آنها نیز به فهرست قبلی در سایت اینماد اضافه می‌شود. از سوی دیگر پشتیبانی سامانه اینماد، به صورت ویژه در این ایام و در یک‌ ماه آینده برای بررسی درخواست‌ها و اشکالات گزارش‌شده از سوی کاربران فعال بوده و در صورت بروز مشکلات احتمالی، در اسرع وقت مرتفع خواهد شد.»

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array