به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی،  اجلاس سه روزه هفته بلاکچین یکی از رویدادهای برتر بین‌المللی است که با محوریت نوآوری‌های بلاکچین و ارزهای دیجیتال از تاریخ 9 تا 11 آوریل 2024 (21 تا 23 فروردین) در پاریس برگزار شد. در این کنفرانس جهانی که در موزه لوور پاریس جریان داشت، چهره‌های سرشناس حوزه کریپتو مثل ریچارد تنگ، مدیر عامل بایننس، جرمی آلر، مدیر عامل شرکت سیرکل، و کلر کالمجان، مدیر ارشد اجرایی Societe Generale و همچنین مبتکران و علاقه‌مندان این بازار گردهم جمع شدند تا آخرین پیشرفت‌ها در فناوری بلاکچین و دنیای Web3 را مورد بررسی قرار دهند. در ادامه این مطلب نگاهی مختصری به رویدادهای کلیدی در جریان این کنفرانس سه روزه خواهیم داشت:

دیدگاه شرکت‌کنندگان در هفته بلاکچین پاریس درباره قیمت بیت کوین

بی‌تردید یکی از موضوعات داغ در کنفرانس امسال هفته بلاکچین، هاوینگ بیت کوین و تحولات قیمت آن در این دوره بوده است. در همین خصوص، بسیاری از شرکت‌کنندگان در بخشی از سخنرانی خود به این موضوع نیز اشاره‌ای داشتند. برای مثال، تیم دریپر (Tim Draper) ، سرمایه‌گذار مشهور آمریکایی ضمن اشاره به احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به محدوده 250 هزار دلار طی یک سال آینده، گفت :”من معتقدم بیت‌کوین به  همه فرصت می‌دهد که مقداری از این دارایی را خریداری کنند تا هنگام افزایش تقاضا برای دلار یا یورو، بتوانند از سرمایه خود محافظت کنند.”

هفته بلاکچین پاریس

یونی آسیا (Yoni Assia)، بنیان‌گذار و مدیرعامل ای‌تورو (eToro) نیز در سخنرانی خود به پتانسیل رشد بازار بزرگ کریپتو اشاره کرد و گفت فکر می‌کند ارزش تجمعی بازار می‌تواند طی یک دهه آینده تا مرز 100 تریلیون دلار افزایش یابد و فاصله خود با بازار 16.18 تریلیون دلاری طلا را به حداقل برساند.

زمینه‌سازی برای ورود سرمایه‌گذاران خرد به دبی

متیو وایت از سازمان قانون‌گذاری دارایی‌های دیجیتال دبی در سخنرانی خود در رویداد هفته بلاکچین پاریس گفت سیستم جدید این شهر موانع موجود سر راه ورود شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران خرد فعال در این صنعت را برطرف خواهد کرد. به گفته وایت با کمک این سیستم جدید، شرکت‌های بزرگ میزبان شرکت‌های خرد خواهند شد تا از این طریق شرکت‌های بزرگ بخش زیادی از هزینه‌ها را متحمل شوند.

انتشار اولین تریلر از بازی Champion Tactics Grimoria در هفته بلاکچین پاریس

در جریان این رویداد، شرکت بزرگ بازی‌سازی یوبی سافت از جدیدترین بازی خود با نام Champions Tactics رونمایی کرد که بر مبنای فناوری وب‌3 ساخته شده و تا پایان سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: finance.yahoo

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array