به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، اولین محصول رونمایی شده در رویداد امشب کمپانی اپل، گجت‌های پوشیدنی این غول تکنولوژی یعنی سری جدید ساعت‌های هوشمند Apple Watch بودند.

Apple

جدیدترین ساعت هوشمند اپل دارای تراشه جدید S9 است. این کمپانی ادعا کرده که عملکرد این تراشه نسبت به گذشته 60% سریع‌تر است و همچنین قدرت پردازنده تازه آن نیز 30% سریع‌تر می‌باشد.
همچنین تراشه Ultra Wideband باعث بهبود عملکرد کلی و افزایش دقت در پروسه FindMy (یافتن دستگاه‌های گمشده) خواهد شد.

Apple Watch

ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جدید در Apple Watch

آپدیت سیستم‌عامل WatchOS 10 دارای قابلیتی جدید به‌نام “Name Drop” است. این قابلیت تازه به کاربران اجازه می‌دهد تا با نزدیک کردن ساعت‌های هوشمند Apple Watch خود به یکدیگر، اطلاعات شخصی (مانند شماره تلفن) خود را به‌صورت هوشمند و وایرلس با یکدیگر مبادله کنند.

اپل واچ
نمایی از قابلیت جدید Name Drop

روشنی صفحه‌نمایش این ساعت‌های هوشمند تا 2000 نیت خواهد رسید و تا 1 نیت نیز امکان کاهش آن وجود دارد. قابلیت جدید “Siri Health” آپدیت‌های مربوط به سلامتی کاربران را به‌صورت صوتی اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های سری 9 ساعت هوشمند Apple Watch، امکان Double Tap (دوبار ضربه زدن) می‌باشد. این سیستم داخلی جدید که در تراشه آن جایگذاری شده، قابلیت تشخیص کوچکترین حرکات اعضای بدن و حتی فشار خون را نیز دارد.
هنگامی‌که کاربران انگشت اشاره و شست خود را دوبار به یکدیگر ضربه بزنند، این ساعت به‌صورت هوشمند میانبرهایی را اجرا خواهد کرد. از این میانبرها می‌توان به برقراری/قطع تماس و یا خاموش کردن زنگ آلارم اشاره کرد. این قابلیت ماه آینده به کاربران عرضه خواهد شد.

اپل واچ
نمایی از قابلیت Douple Tap

در مسیر اقدامات جدید محیط‌زیستی اپل، سری 9 ساعت‌های هوشمند Apple Watch به اولین ساعت‌هایی تبدیل شدند که در پروسه ساخت آنها ردپای آلاینده‌های کربنی به صفر رسیده است.
این تغییرات مدیون استفاده از قطعات بازیافتی، بسته‌بندی بهینه‌تر و غیره می‌باشد.

ساعت اپل واچ

رنگ‌بندی، قیمت و تاریخ عرضه

سری 9 این ساعت‌ها در پنج رنگ starlight (مسی روشن)، نقره‌ای، midnight (سرمه‌ای تیره)، قرمز و صورتی و با قیمت 399 دلار ارائه خواهند شد.
تاریخ پیش‌فروش این ساعت‌ها نیز همین جمعه، 15 سپتامبر (24 شهریور) و تاریخ عرضه آنها 22 سپتامبر (31 شهریور) درنظر گرفته شده است.

منبع: techcrunch

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array