به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، فروشگاه آنلاین شبکه اجتماعی تیک‌تاک، TikTok Shop، قصد دارد با تأمین مالی فروشندگانش، آنها را در حراج جمعه سیاه اواخر اکتبر یاری کند.

براساس گزارش اخیر Bloomberg، پلتفرم تیک‌تاک با هدف تقویت زیرساخت‌های فروشگاه TikTok Shop قصد دارد تخفیف‌های بسیار چشمگیری را برای فصل تعطیلات پیش‌رو از تاریخ 27 اکتبر (5 آبان) درنظر بگیرد. معمولاً از این تاریخ به بعد، خریدهای بی‌شماری برای تعطیلات هالووین، جشن شکرگزاری، کریسمس، سال نو، جمعه سیاه و غیره انجام می‌شود.

شنیده‌ها حاکی از آن هستند که تیک‌تاک قصد ارائه تخفیفات استثنایی (تا سقف 50%) را در فروشگاه آنلاین TikTok Shop دارد و امیدوار است بتواند از این طریق با فروشگاه‌های بزرگی مانند آمازون و والمارت رقابت کند.

جمعه سیاه

تخفیفات استثنایی تیک‌تاک در حراج جمعه سیاه

سخنگوی رسمی تیک‌تاک با انتشار بیانیه‌ای این اخبار را تأیید کرده و گفت تخفیفات فروشگاه TikTok Shop از روز حراج جمعه سیاه در تاریخ 23 و 24 نوامبر (2 و 3 آذر) تا حراج روز Cyber Monday (دوشنبه پس از عید شکرگزاری) در تاریخ 28 و 29 نوامبر (7 و 8 آذر) ادامه خواهد داشت.

کمپانی تیک‌تاک بالاخره هفته گذشته فروشگاه آنلاین TikTok Shop را به کاربران ساکن ایالات متحده آمریکا ارائه داد. تیک‌تاک به فروشندگان وعده داده که کالاهای آنها را در مراکز ذخیره خود انبار و سپس ارسال خواهد کرد. همچنین اعلام کرد که برنامه‌های کسب درآمد مختلفی برای فروش کالا از طریق ویدیوهای تولیدکنندگان محتوا تدارک دیده شده است.

براساس گزارشات اخیر، این شبکه اجتماعی امیدوار است بتواند با فروش کالاهای مختلف از طریق فروشگاه آنلاین خود در سراسر جهان، بیش از 20 میلیارد دلار چرخش مالی در سال جاری ایجاد کند. به همین دلیل، فصل تعطیلات پیش‌رو (هالووین، عید شکرگزاری، کریسمس) اثر بسیار مهمی در این برنامه دارد.
ساکنین ایالات متحده آمریکا سال گذشته بیش از 20 میلیارد دلار در خریدهای آنلاین حراج جمعه سیاه و Cyber Monday خرج کرده بودند!

تیک‌تاک

گسترش خدمات TikTop Shop به آمریکا

کمپانی چینی تیک‌تاک حدود دو ماه پیش اعلام کرده بود که قصد دارد اقدامات تجارت الکترونیک خود را از نواحی آسیا و بریتانیا به آمریکا برساند. بخش فروشگاهی این کمپانی مستقیماً در اپلیکیشن تیک‌تاک قرار دارد و شامل محصولات خودِ این مجموعه است. تأمین‌کنندگان این محصولات کارخانه‌های واقع در کشور چین هستند و به همین ترتیب تیک‌تاک می‌تواند با برندها و کمپانی‌هایی مانند آمازون، Shein، Temu و دیگر پلتفرم‌های بزرگ تجارت الکترونیک وارد رقابت شود.

همچنین گزارشات اوایل ماه جاری حاکی از آن هستند که کمپانی تیک‌تاک دسترسی به لینک‌های فروشگاه‌های جانبی و متفرقه را در این پلتفرم مسدود کرده و کاربران را ترغیب به خرید محصولات مدنظر خود از فروشگاه آنلاین TikTok Shop می‌کند. بدین‌ترتیب، اگر کاربران قصد خرید محصول خاصی از محتواهای مشاهده شده در این اپ را داشته باشند؛ تیک‌تاک با مسدود کردن لینک‌های مربوط به آمازون و دیگر فروشگاه‌ها، همه کاربران را به TikTok Shop ارجاع خواهد داد.

منبع: theverge

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array