به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، اکوسیستم غیرمتمرکز پیشگام JunkYard Dogs Sol با نام اختصاری JYDS  ساخته شده بر بستر بلاکچین سولانا، با افتخار از جدیدترین نوآوری خود یعنی بانک JYDS رونمایی کرده است. این بانک به عنوان یک ویژگی متحول‌کننده در اکوسیستم JYDS، آماده است انقلابی عظیم در صنعت بانکداری برای جامعه JYDS ایجاد کرده و مجموعه‌ای از خدمات مالی پیشرفته را متناسب با نیازهای منحصر به فرد کاربران خود ارائه دهد.

آزادی مالی از طریق بانک JYDS

راه‌اندازی بانک JYDS گامی جسورانه و روبه‌جلو در تکامل امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که به کاربران اجازه می‌دهد به شکل بی‌سابقه‌ای کنترل دارایی‌ها و تصمیمات مالی خود را برعهده بگیرند. بانک JYDS با هدف تثبیت اصول تمرکززدایی و توانمندسازی جامعه طراحی شده است تا از این طریق دسترسی یکپارچه به طیف گسترده‌ای از خدمات بانکی در اکوسیستم JYDS را برای کاربران فراهم سازد. نقشه راه این پلتفرم نیز یک رویکرد استراتژیک برای ارائه ویژگی‌ها و عملکردهای نوآورانه در چندین فاز را ترسیم کرده است.

بانک JYDS

نقشه راه JYDS

در فاز اول، کاربران می‌توانند از بانک JYDS برای استیک کردن توکن‌های JYDS و کسب پاداش استفاده کنند و باعث تقویت مشارکت و تعامل فعال در جامعه شوند. علاوه بر این، ادغام ابزار هوش مصنوعی AI ChatYard که با آخرین معماری منبع باز طراحی شده است، ارتباط و تعامل یکپارچه را بین کاربران امکان‌پذیر کرده و تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد.

با تکیه بر موفقیت فاز 1، در مرحله دوم ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند کشت سود و تامین نقدینگی معرفی می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا پتانسیل درآمد و استفاده از نقدینگی خود را به حداکثر برسانند. علاوه بر این، اجرای یک سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) دارندگان توکن JYDS را قادر می‌سازد فعالانه در فرآیندهای حاکمیتی شرکت کرده و غیرمتمرکز و جامعه محور بودن این اکوسیستم را تضمین کنند.

همانطور که بانک JYDS به تکامل خود ادامه می‌دهد، در فاز 3 نوآوری‌های پیشگامانه از جمله تجمیع‌کننده JYDS DEX معرفی می‌شود. این تجمیع کننده DeFi نقدینگی صرافی‌های غیرمتمرکز را در یک رابط واحد و جامع گردهم آورده و دسترسی کاربران را به بهترین قیمت‌ها در سراسر زنجیره سولانا فراهم می‌کند. علاوه بر این، گسترش ابزارهای هوش مصنوعی، شامل تجزیه و تحلیل نمودار و مدیریت پورتفوی، کاربران را با بینش و ابزارهای قدرتمندی برای بهینه‌سازی استراتژی‌های مالی خود مجهز می‌نماید.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cryptopotato

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array